2000FUN論壇

標題: WII唔改機玩唔玩到燒錄碟&ver.4.2j可唔可以改機 [打印本頁]

作者: 藍梓希    時間: 10-3-25 06:41 PM     標題: WII唔改機玩唔玩到燒錄碟&ver.4.2j可唔可以改機

小弟最近買左部wii跟機就送左隻game既,但係我又對隻game冇興趣喎~e加想玩新game,但係好貴......想問下呢如果我唔去改機既咁玩唔玩到燒錄碟呀?如果要改大約幾$到??

我部機係wii sports resort個部,個ver.係4.2j,唔知可唔可以改機?

感激萬分!!!!

[ 本帖最後由 藍梓希 於 10-3-25 07:43 PM 編輯 ]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1