2000FUN論壇

標題: VPN問題 [打印本頁]

作者: BlacK乂鬼    時間: 10-3-31 09:35 PM     標題: VPN問題

我禁入ser果陣
佢話............創建虛擬撥號連接失敗.
有冇人識搞唔該!!
作者: 銀ja1    時間: 10-3-31 11:52 PM

-_-咁高難道既.;;;未試過有d咁既事發生
作者: BlacK乂鬼    時間: 10-4-1 12:31 AM

OMG....e家差轉ip果到.....
作者: 銀ja1    時間: 10-4-1 01:16 PM

轉ip-__-?;;;唔明
作者: easry    時間: 10-4-6 05:45 PM

呢樣野我未試過wo




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1