2000FUN論壇
標題:
VPN問題
[打印本頁]
作者:
BlacK乂鬼
時間:
10-3-31 09:35 PM
標題:
VPN問題
我禁入ser果陣
佢話............創建虛擬撥號連接失敗.
有冇人識搞唔該!!
作者:
銀ja1
時間:
10-3-31 11:52 PM
-_-咁高難道既.;;;未試過有d咁既事發生
作者:
BlacK乂鬼
時間:
10-4-1 12:31 AM
OMG....e家差轉ip果到.....
作者:
銀ja1
時間:
10-4-1 01:16 PM
轉ip-__-?;;;唔明
作者:
easry
時間:
10-4-6 05:45 PM
呢樣野我未試過wo
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1