2000FUN論壇

標題: 阿士東維拉 [超 7] 0 對3 車路士 [超 1] [打印本頁]

作者: franky$$    時間: 10-4-10 01:29 PM     標題: 阿士東維拉 [超 7] 0 對3 車路士 [超 1]

阿士東維拉 [超 7] 對 車路士 [超 1]

support 車仔

[ 本帖最後由 franky$$ 於 10-4-11 04:36 PM 編輯 ]
作者: °笨小軒    時間: 10-4-10 01:52 PM

車仔
作者: ballball池    時間: 10-4-10 02:37 PM

標題咩事
作者: ICQ    時間: 10-4-10 05:11 PM

版大你做乜事 ?
作者: ballball池    時間: 10-4-10 05:12 PM

原帖由 ICQ 於 10-4-10 17:11 發表
版大你做乜事 ?

見到標題空左
作者: edison0321    時間: 10-4-10 05:14 PM

車仔抄多次...7比1
作者: ICQ    時間: 10-4-10 05:23 PM

原帖由 ballball池 於 10-4-10 17:12 發表

見到標題空左


呢個係佢慣常用的手段,不過我唔知做乜事要開維拉vs車仔
作者: ballball池    時間: 10-4-10 05:29 PM

自膠左

[ 本帖最後由 ballball池 於 10-4-10 07:13 PM 編輯 ]
作者: 武宗小子    時間: 10-4-10 06:05 PM

原帖由 ICQ 於 10-4-10 05:23 PM 發表


呢個係佢慣常用的手段,不過我唔知做乜事要開維拉vs車仔


足總盃
作者: °笨小軒    時間: 10-4-10 06:41 PM

原帖由 ICQ 於 10-4-10 05:23 PM 發表


呢個係佢慣常用的手段,不過我唔知做乜事要開維拉vs車仔

足總盃4強囉
作者: fathin    時間: 10-4-10 06:58 PM

唔係決賽咩-3-   仲以為係決賽添
作者: franky$$    時間: 10-4-10 09:49 PM

原帖由 fathin 於 10-4-10 06:58 PM 發表
唔係決賽咩-3-   仲以為係決賽添

nono,,足總盃4強
作者: 。褲仔    時間: 10-4-10 11:04 PM

原帖由 ICQ 於 10-4-10 05:23 PM 發表


呢個係佢慣常用的手段,不過我唔知做乜事要開維拉vs車仔


為咩事唔可以開維拉vs車仔
作者: 你好-6呀!    時間: 10-4-10 11:14 PM

車仔
作者: franky$$    時間: 10-4-10 11:33 PM

Chelsea are expected to line up in the following 4-3-3 formation:

1 Petr Cech
19 Paulo Ferreira
33 Alex
26 John Terry (c)
18 Yury Zhirkov
20 Deco
12 John Mikel Obi
8 Frank Lampard
10 Joe Cole
11 Didier Drogba
15 Florent Malouda
作者: fathin    時間: 10-4-10 11:39 PM

原帖由 franky$$ 於 10-4-10 11:33 PM 發表
Chelsea are expected to line up in the following 4-3-3 formation:

1 Petr Cech
19 Paulo Ferreira
33 Alex
26 John Terry (c)
18 Yury Zhirkov
20 Deco
12 John Mikel Obi
8 Frank Lampard
10 Joe C ...



同7:1哥場一樣  只係換左安歷卡走 搵隻魔獸入黎0.0
作者: franky$$    時間: 10-4-10 11:46 PM

原帖由 fathin 於 10-4-10 11:39 PM 發表



同7:1哥場一樣  只係換左安歷卡走 搵隻魔獸入黎0.0

雙方 team~~
阿士東維拉  
門 將  
費度  
後 衛  
鄧尼 卡路士古爾拉 占士哥連斯 史提芬華洛克  
中 場  
比杜夫 達寧 艾殊利楊格 占士米拿  
前 鋒  
卡維 艾邦拉荷  
車路士  
門 將  
施治  
後 衛  
泰利 保羅費拉拿 舒亞哥夫 R.阿歷斯  
中 場  
林柏特 奧比米基 祖高爾 迪高 馬路達  
前 鋒  
杜奧巴
作者: 。褲仔    時間: 10-4-10 11:54 PM

安歷卡又做後備了
作者: 阿霖    時間: 10-4-11 12:07 AM

幾點開波
作者: 阿霖    時間: 10-4-11 12:21 AM

係咁跣腳=.=
作者: 。褲仔    時間: 10-4-11 12:27 AM

原帖由 阿霖 於 10-4-11 12:21 AM 發表
係咁跣腳=.=


影響哂==
作者: franky$$    時間: 10-4-11 12:32 AM

still 0:0=.=
作者: 阿霖    時間: 10-4-11 12:36 AM

好悶...訓教等睇國家打比@@
作者: 孤獨。軒    時間: 10-4-11 01:27 AM

想熄電視佢就入波..
作者: 。褲仔    時間: 10-4-11 01:36 AM

又係巴哥.....
作者: 。褲仔    時間: 10-4-11 01:49 AM

2:0
馬路達又用右腳入波
作者: fathin    時間: 10-4-11 01:51 AM

堅!!  三月最住球員
作者: bucien    時間: 10-4-11 01:53 AM

9808 過關 入球大細
3X4 過關 入球大細
3X4 星期六 51 阿士東維拉 (主) 對 車路士 (客)
大 [2.5 球] @ 1.70
星期六 52 馬拉加 (主) 對 西維爾 (客)
大 [2.5 球] @ 1.95
星期六 56 勒芒 (主) 對 蒙彼利埃 (客)
大 [2.5 球] @ 2.15 $10 $ 40.00

車仔愛死你
作者: fathin    時間: 10-4-11 01:54 AM

林柏  馬老大  巴巴  
車仔鐵三角??!    馬老大  好堅!
作者: fathin    時間: 10-4-11 01:56 AM

原帖由 bucien 於 10-4-11 01:53 AM 發表
9808 過關 入球大細
3X4 過關 入球大細
3X4 星期六 51 阿士東維拉 (主) 對 車路士 (客)
大 [2.5 球] @ 1.70
星期六 52 馬拉加 (主) 對 西維爾 (客)
大 [2.5 球] @ 1.95
星期六 56 勒芒 (主) 對 蒙彼利埃 (客)
...



完場前夠3粒= =  咁都俾你買中大
作者: 。褲仔    時間: 10-4-11 01:57 AM

3:0
支持卡奴下場正選
作者: 。褲仔    時間: 10-4-11 01:57 AM

原帖由 bucien 於 10-4-11 01:53 AM 發表
9808 過關 入球大細
3X4 過關 入球大細
3X4 星期六 51 阿士東維拉 (主) 對 車路士 (客)
大 [2.5 球] @ 1.70
星期六 52 馬拉加 (主) 對 西維爾 (客)
大 [2.5 球] @ 1.95
星期六 56 勒芒 (主) 對 蒙彼利埃 (客)
...


勁..車仔我估唔到會開大
作者: bucien    時間: 10-4-11 02:00 AM

原帖由 fathin 於 10-4-11 01:56 AM 發表



完場前夠3粒= =  咁都俾你買中大

無錢買走地...唔係實買重佢..次次完場先黎打真軍
作者: ~Sam    時間: 10-4-12 03:41 AM

原帖由 bucien 於 10-4-11 02:00 發表

無錢買走地...唔係實買重佢..次次完場先黎打真軍

所以咪話 你係估佢唔到




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1