2000FUN論壇

標題: DEL POST [打印本頁]

作者: kinthree    時間: 10-5-13 05:24 PM     標題: DEL POST

XXXXXXXXXXXXX

[ 本帖最後由 kinthree 於 10-5-14 12:09 AM 編輯 ]
作者: mark_911    時間: 10-5-13 05:36 PM

http://www.2000fun.com/bbs/space.php?uid=1397931

佢好似係澳門人
你PM佢la
作者: staragzer    時間: 10-5-13 05:38 PM

oh...........................
作者: jy02227604    時間: 10-5-13 06:54 PM

落機鋪都要人陪,唔係掛~~~
作者: 258644    時間: 10-5-13 07:07 PM

原帖由 kinthree 於 10-5-13 05:24 PM 發表
大家好啊!!! 我係玩灣岸的  手車好一般
            有無1起玩啊? 想找FD陪落機普 就做FD啦
                      另外 有無1起開個澳門車隊
                          當玩下都好啦

我都係澳門人,你要搵人陪你去機鋪,你夠唔夠16碎嫁
作者: zzxxz    時間: 10-5-13 07:53 PM

自己落lo.......
作者: HiNg056    時間: 10-5-13 07:59 PM

打得多就有fd嫁啦
作者: Nests    時間: 10-5-13 08:38 PM

係唔夠秤嗎?
先要人帶
唔係自己落都得架啦
作者: 書2小時    時間: 10-5-13 08:47 PM

我以為有咩野商量
作者: 喪see    時間: 10-5-13 08:51 PM

大個仔應該自己一個人去啦
作者: SeNGx成    時間: 10-5-13 08:54 PM

我係!!!!!!!!!!!!!!!
作者: jim6138795    時間: 10-5-13 09:47 PM

我係澳門  有無商量呀????
作者: BILLY.H    時間: 10-5-13 11:24 PM

oh i see
作者: chicoolboy    時間: 10-5-14 11:13 AM

成熟自然美




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1