2000FUN論壇
標題:
DEL POST
[打印本頁]
作者:
kinthree
時間:
10-5-13 05:24 PM
標題:
DEL POST
XXXXXXXXXXXXX
[
本帖最後由 kinthree 於 10-5-14 12:09 AM 編輯
]
作者:
mark_911
時間:
10-5-13 05:36 PM
http://www.2000fun.com/bbs/space.php?uid=1397931
佢好似係澳門人
你PM佢la
作者:
staragzer
時間:
10-5-13 05:38 PM
oh...........................
作者:
jy02227604
時間:
10-5-13 06:54 PM
落機鋪都要人陪,唔係掛~~~
作者:
258644
時間:
10-5-13 07:07 PM
原帖由
kinthree
於 10-5-13 05:24 PM 發表
大家好啊!!! 我係玩灣岸的 手車好一般
有無1起玩啊? 想找FD陪落機普 就做FD啦
另外 有無1起開個澳門車隊
當玩下都好啦
我都係澳門人,你要搵人陪你去機鋪,你夠唔夠16碎嫁
作者:
zzxxz
時間:
10-5-13 07:53 PM
自己落lo.......
作者:
HiNg056
時間:
10-5-13 07:59 PM
打得多就有fd嫁啦
作者:
Nests
時間:
10-5-13 08:38 PM
係唔夠秤嗎?
先要人帶
唔係自己落都得架啦
作者:
書2小時
時間:
10-5-13 08:47 PM
我以為有咩野商量
作者:
喪see
時間:
10-5-13 08:51 PM
大個仔應該自己一個人去啦
作者:
SeNGx成
時間:
10-5-13 08:54 PM
我係!!!!!!!!!!!!!!!
作者:
jim6138795
時間:
10-5-13 09:47 PM
我係澳門 有無商量呀????
作者:
BILLY.H
時間:
10-5-13 11:24 PM
oh i see
作者:
chicoolboy
時間:
10-5-14 11:13 AM
成熟自然美
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1