2000FUN論壇

標題: 有冇人跳breakin咖?天水圍元朗屯門區 [打印本頁]

作者: 靈☆羽賢    時間: 10-5-16 04:54 PM     標題: 有冇人跳breakin咖?天水圍元朗屯門區

有既,可唔可以俾我加入你地跳呀=]
szeyin0228@hotmail.com
作者: muheai    時間: 10-5-23 04:26 PM

看看了nike hk
作者: 落淚    時間: 10-7-8 02:03 PM

天晴/朗屏/天玆/天恆吧...
呢d地方d人 你入去同佢地講可唔可以一齊跳就得嫁啦
唔洗驚佢地惡 天水圍d人我就唔係太熟 有d唔識添 但都唔洗驚
朗屏比較熟
但我知道
如果你有唔明問佢 佢會教你
但係最重要既野就係 你要有心去跳 跳跳下唔跳就真係... (唔洗講啦掛)
一係你想再問多d野
可pm我

[ 本帖最後由 落淚 於 10-7-8 02:22 PM 編輯 ]
作者: 極品    時間: 10-8-23 03:31 AM

先前我夜晚行過頌富十點幾見到有班人係M記外面跳-_-
作者: 亞希勒斯    時間: 10-9-5 11:35 PM

落淚你ssc嫁?




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1