2000FUN論壇

標題: 有玩 足球傳奇 既入一入 [打印本頁]

作者: 求鬼其~    時間: 10-5-24 03:46 PM     標題: 有玩 足球傳奇 既入一入

大家叫咩名??
我叫 狂人
作者: SiuTong`    時間: 10-5-24 04:57 PM

射呀射!射他吧!《CSO》熱血足球5月25日火熱登場!

作者: SKyKiLl@@    時間: 10-5-24 06:48 PM

SKyeR      @@
作者: 冰神IcE    時間: 10-5-24 09:33 PM

岩岩放左2個球星-.-扲左幾百點==
2家仲有4隻放5出~~
作者: 曹格    時間: 10-5-25 12:24 AM

原帖由 SiuTong` 於 10-5-24 04:57 PM 發表
射呀射!射他吧!《CSO》熱血足球5月25日火熱登場!



我都見6,6   ... 唔知似唔似 cs 既amx 插件 隻 足球   咁玩呢 ?.?
作者: SiuTong`    時間: 10-5-25 12:29 AM

原帖由 曹格 於 10-5-25 12:24 AM 發表



我都見6,6   ... 唔知似唔似 cs 既amx 插件 隻 足球   咁玩呢 ?.?

聽日陪細佬玩下先
作者: 曹格    時間: 10-5-25 03:40 PM

原帖由 SiuTong` 於 10-5-25 12:29 AM 發表

聽日陪細佬玩下先



CCY 有BROTHER
作者: SiuTong`    時間: 10-5-25 04:37 PM

你唔系家陣先知丫嗎?
作者: 15.Vidic    時間: 10-5-25 06:37 PM

http://www.youtube.com/watch?v=1kRXPRL6ofs&feature=related
d加速玩哂
作者: 曹格    時間: 10-5-25 08:05 PM

原帖由 SiuTong` 於 10-5-25 04:37 PM 發表
你唔系家陣先知丫嗎?



未聽過你提過-_-!!
作者: 曹格    時間: 10-5-25 08:06 PM

原帖由 15.Vidic 於 10-5-25 06:37 PM 發表
http://www.youtube.com/watch?v=1kRXPRL6ofs&feature=related
d加速玩哂




睇樂  同 cs  amx  足球插件   1樣玩法 @_@   ,,  but 睇條片cso有得殺人-_-!
作者: 15.Vidic    時間: 10-5-25 09:10 PM

原帖由 曹格 於 10-5-25 08:06 PM 發表




睇樂  同 cs  amx  足球插件   1樣玩法 @_@   ,,  but 睇條片cso有得殺人-_-!

d加速1s已經可以由中場帶波到龍門~_~
作者: 曹格    時間: 10-5-25 10:19 PM

原帖由 15.Vidic 於 10-5-25 09:10 PM 發表

d加速1s已經可以由中場帶波到龍門~_~


-_-    ... 我諗諗下都想玩..   but cso  好小學雞7.7  又多外掛!!!
作者: 15.Vidic    時間: 10-5-25 11:55 PM

原帖由 曹格 於 10-5-25 10:19 PM 發表


-_-    ... 我諗諗下都想玩..   but cso  好小學雞7.7  又多外掛!!!

岩岩玩左5場...
都幾好玩既...but玩5場5場都有加速....
作者: SiuTong`    時間: 10-5-26 12:33 AM

軍團頻-.- .... 少D的
作者: 15.Vidic    時間: 10-5-26 05:15 PM

我地自已開場玩咪仲好-.-
作者: 曹格    時間: 10-5-26 07:34 PM

原帖由 15.Vidic 於 10-5-26 05:15 PM 發表
我地自已開場玩咪仲好-.-


我又想玩..但係唔想煩 又要裝cso-_-
作者: 15.Vidic    時間: 10-5-27 08:07 PM

原帖由 曹格 於 10-5-26 07:34 PM 發表


我又想玩..但係唔想煩 又要裝cso-_-

5min重裝完成-.-
作者: 曹格    時間: 10-5-28 11:04 AM

原帖由 15.Vidic 於 10-5-27 08:07 PM 發表

5min重裝完成-.-


我冇玩cso




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1