2000FUN論壇

標題: 第一.... [打印本頁]

作者: pcwwp    時間: 10-7-12 07:02 PM     標題: 第一....

成個英雄無x咁架....
作者: 傻雞~k    時間: 10-7-12 08:30 PM

唔係英雄之城咩?
作者: chdden    時間: 10-7-13 11:58 AM

睇落唔多掂咁bo囧...
作者: ZERO零    時間: 10-7-13 04:53 PM

有無網址....?
作者: 封之介    時間: 10-7-13 05:21 PM

原帖由 ZERO零 於 10-7-13 04:53 PM 發表
有無網址....?

暫時未有官網連結
作者: lam0812    時間: 10-7-15 08:39 AM

我睇落都覺得成個英雄之城咁....
勁kai--
作者: flynet    時間: 10-7-15 07:00 PM

都沒人在玩嗎?
作者: 月影鬼葬    時間: 10-7-16 10:06 AM

如果鍾意玩攻城既GAME,D隻GAME唔錯係網頁GAME黎講
作者: ~深之海洋~    時間: 10-7-16 10:10 AM

我鍾意玩家攻城GAME..攻到城果一刻..一個字...爽
作者: REKZ    時間: 10-7-16 10:34 AM

有D難度既遊戲黎
作者: 月影鬼葬    時間: 10-7-16 11:16 AM

D一類GAME早期已經有出現不過玩法同畫而都比較簡單,但依然有好多人玩同埋用真鉉落去玩,D隻新GAME畫面係同類既WED GAME入面算係唔差啦,加強D隻GAME都唔係玩畫面玩系統,唔同族都會有唔同既兵,
作者: ~深之海洋~    時間: 10-7-16 11:30 AM

甘正..唔同族有唔同既兵?...上d兵有冇屬性相克架@@
作者: REKZ    時間: 10-7-16 04:37 PM

有無多D資料睇下呀?
作者: 月影鬼葬    時間: 10-7-16 04:38 PM

唔同族會有唔同既兵,唔同既兵都有唔同既屬性,每一隻兵都係有用~所要唔係一味起哂最高級既兵就係無敵,要用O岩兵先隻會WIN
作者: REKZ    時間: 10-7-19 10:50 AM

好似好有戰略性咁?
作者: 月影鬼葬    時間: 10-7-19 12:46 PM

畫砷雖然唔係好靚,但內容都唔係好差,鍾意玩3國誌既玩家可以試試
作者: REKZ    時間: 10-7-19 03:05 PM

我覺得D畫面都唔係咁差唧~WEB GAME黎講我真係覺得無咩問題幾OK呀~

[ 本帖最後由 REKZ 於 10-7-19 03:06 PM 編輯 ]
作者: andrew210    時間: 10-7-19 04:18 PM

都ok呀我覺得!
作者: ~深之海洋~    時間: 10-7-19 06:05 PM

甘戰爭的時侯係唔係使用回合制架??
作者: 封之介    時間: 10-7-19 11:00 PM

原帖由 ~深之海洋~ 於 10-7-19 06:05 PM 發表
甘戰爭的時侯係唔係使用回合制架??

係~~打仗果陣係回合制戰棋咁打
作者: michaelmng    時間: 10-7-20 02:27 AM

請問呢隻game係唔係免費架?
我見到d畫面同d玩法都感到有興趣,希望可以有多d資料。
作者: michaelmng    時間: 10-7-20 10:51 PM

我一定要會試玩呢隻game 0.0請問幾時封測啊
作者: 月影鬼葬    時間: 10-7-21 11:22 AM

唔知幾時封測,但應該快會CB
作者: 雪靂兒    時間: 10-7-22 04:16 AM

原帖由 月影鬼葬 於 10-7-21 11:22 AM 發表
唔知幾時封測,但應該快會CB

明天封測0,0超期待
作者: REKZ    時間: 10-7-22 05:03 AM

原帖由 雪靂兒 於 10-7-22 04:16 AM 發表

明天封測0,0超期待

明天封測 真定假架 但我明天唔係屋企orz




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1