2000FUN論壇

標題: 我想問各位...WII既問題~~ [打印本頁]

作者: -___-傑    時間: 10-7-12 07:13 PM     標題: 我想問各位...WII既問題~~

我想問各位...
我買WII問佢軟改...太約幾錢??
洗唔洗硬改埋?

我改機玩老番~~係唔係改完就可以入碟玩到?
又洗唔洗加咩USB牙 SD卡牙,,,先玩到老番碟?
改完淨係可以玩老番..定係正版都可以玩埋??
同埋佢會唔會幫你更新到4.2J?
之後玩老番碟,係唔係每次都要更新?
急急急
同埋把GAME既ISO入落手指到?咁WII點先可以讀到D GAME?
作者: 。嘉莉。    時間: 10-7-13 09:27 AM

我都想知..等答覆




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1