2000FUN論壇
標題:
我想問各位...WII既問題~~
[打印本頁]
作者:
-___-傑
時間:
10-7-12 07:13 PM
標題:
我想問各位...WII既問題~~
我想問各位...
我買WII問佢軟改...太約幾錢??
洗唔洗硬改埋?
我改機玩老番~~係唔係改完就可以入碟玩到?
又洗唔洗加咩USB牙 SD卡牙,,,先玩到老番碟?
改完淨係可以玩老番..定係正版都可以玩埋??
同埋佢會唔會幫你更新到4.2J?
之後玩老番碟,係唔係每次都要更新?
急急急
同埋把GAME既ISO入落手指到?咁WII點先可以讀到D GAME?
作者:
。嘉莉。
時間:
10-7-13 09:27 AM
我都想知..等答覆
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1