2000FUN論壇

標題: 新手想轉ser一問 [打印本頁]

作者: 今期流行    時間: 10-7-20 07:59 PM     標題: 新手想轉ser一問

我想玩台ser...
新請ac個到要我打台灣電話唔知點好
最多港人玩咩ser?
龍騎點加點?
作者: 今期流行    時間: 10-7-21 01:44 PM

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: 戟月II    時間: 10-9-27 07:52 PM

CAN BE THIS ....................




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1