2000FUN論壇

標題: 〈中五學生升學輔導手冊〉有d用詞唔係幾明.. [打印本頁]

作者: cloud2005    時間: 10-8-3 08:19 AM     標題: 〈中五學生升學輔導手冊〉有d用詞唔係幾明..

係"提供科目及公開試應考語言"一柵入面,
V = 學生要用英文應考
O = 學生要用中文應考
B = 學生可選擇應考語言
VO = 學生要用中文或英文應考

例如我想係A學校讀PHY (B), 同埋CHEM (VO),
咁係米即係話 我可以自己簡用中文/ 英文黎考PHY既高考, 但CHEM既高考語言就由老師簡?

另外, 我仲想問下,
咁以我呢個例子,
平時上堂 同學校考試又會用咩語言呢?

謝謝各位大人!!!

[ 本帖最後由 cloud2005 於 10-8-3 08:21 AM 編輯 ]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1