2000FUN論壇

標題: 放帳號@@ [打印本頁]

作者: 愛︴上緣    時間: 10-8-16 07:00 AM     標題: 放帳號@@

金虎
造型有黑豬
有3行再+3個職
有9X件裝
大量w裝,專用裝
1轉職:格家 間諜 軍人 超能力者 宇宙刑警 獸人未來力士 忍者 小人神  鐵甲人
2轉職:武神 審判者 幻X冰 雙子星 突擊冰 暗影 X劍士 50%獸人 特務 機甲神冰 操魂者
可買的2轉職:墜落者
2轉職除左雙子星 突擊冰外其他2轉職至少有1件專用裝(最多有3件)
1轉職部份都有專用裝(格鬥家 軍人 超能力者 宇宙刑警 獸人
有6件裝系令野(奧運五彩環  元素百力支  紅龍刀  幻魂護肩  極速鞋 高X電觸角 全永久])
紅利仲有20XX
帳號可以改密碼
未升beanfun
呢隻ac換hkd 自出 吾好太離譜就得
只限屯門面交  想收既就留低msn!!

[ 本帖最後由 愛︴上緣 於 10-8-16 07:03 AM 編輯 ]
作者: 呆_囝=)    時間: 10-8-23 02:02 AM

有冇神裝=]?
作者: 錫巴斯查恩    時間: 10-8-23 06:21 AM

冇神裝=唔值錢
樓主個AC 150蚊 `可能有人買既.>~
作者: 愛︴上緣    時間: 10-8-29 05:59 PM

冇神裝呀-.-




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1