2000FUN論壇

標題: 賣行貨satio[u1i]-----行貨機未過保養 [打印本頁]

作者: `3b2g=]    時間: 10-10-9 08:25 AM     標題: 賣行貨satio[u1i]-----行貨機未過保養

行貨..[請各有意者睇清楚,,,係行貨]
百老會買,,有單.,,重有10個月保養
7-8成新..[合完美主意者]
銀色..
fullset..包所有野
另外我部機有埋五筆輸入法
冇暗病,自出價有意重可以打比我傾  9716 7114
作者: `3b2g=]    時間: 10-10-9 08:26 AM

要相可以pm我問我拎e-mail
作者: `3b2g=]    時間: 10-10-9 10:21 PM


作者: `3b2g=]    時間: 10-10-10 10:12 AM


作者: `3b2g=]    時間: 10-10-10 10:45 AM


作者: `3b2g=]    時間: 10-10-10 11:36 AM


作者: `3b2g=]    時間: 10-10-14 08:13 PM






歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1