2000FUN論壇
標題:
關於生存模式
[打印本頁]
作者:
joelick865
時間:
10-10-17 01:59 PM
標題:
關於生存模式
入到去個場之後冇屍咩都冇why?
作者:
×咖啡..◇貓!
時間:
10-10-17 05:26 PM
原帖由
joelick865
於 10-10-17 01:59 PM 發表
入到去個場之後冇屍咩都冇why?
生存模式要開動左個救護野先會有屍出
跟住就要盡力不停咁守 直到死哂唯止
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1