2000FUN論壇

標題: 關於生存模式 [打印本頁]

作者: joelick865    時間: 10-10-17 01:59 PM     標題: 關於生存模式

入到去個場之後冇屍咩都冇why?
作者: ×咖啡..◇貓!    時間: 10-10-17 05:26 PM

原帖由 joelick865 於 10-10-17 01:59 PM 發表
入到去個場之後冇屍咩都冇why?

生存模式要開動左個救護野先會有屍出
跟住就要盡力不停咁守 直到死哂唯止




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1