2000FUN論壇

標題: 請問l4d有無得c槍化? [打印本頁]

作者: 你好美    時間: 10-12-17 06:51 PM     標題: 請問l4d有無得c槍化?

因唔洗咁大 會玩到我頭暈

求c兄解答
作者: o0小流0o    時間: 10-12-18 05:16 PM

設定果度 調整。
你可以先看看,找不到再跟我說。
作者: ×咖啡..◇貓!    時間: 10-12-19 12:34 PM

原帖由 你好美 於 10-12-17 06:51 PM 發表
因唔洗咁大 會玩到我頭暈

求c兄解答

係一開始係到去L4D既畫面到
選項->視訊->顯示模式
係到揀  以視窗模式執行 或 視窗化(無邊框)
就可以了
作者: 瀧也    時間: 10-12-23 03:16 PM

設定果度 調整。
你可以先看看,找不到再跟我說。
作者: kens2005    時間: 10-12-23 03:30 PM

係一開始係到去L4D既畫面到
選項->視訊->顯示模式
係到揀  以視窗模式執行 或 視窗化(無邊框)
就可以了




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1