2000FUN論壇
標題:
請問l4d有無得c槍化?
[打印本頁]
作者:
你好美
時間:
10-12-17 06:51 PM
標題:
請問l4d有無得c槍化?
因唔洗咁大 會玩到我頭暈
求c兄解答
作者:
o0小流0o
時間:
10-12-18 05:16 PM
設定果度 調整。
你可以先看看,找不到再跟我說。
作者:
×咖啡..◇貓!
時間:
10-12-19 12:34 PM
原帖由
你好美
於 10-12-17 06:51 PM 發表
因唔洗咁大 會玩到我頭暈
求c兄解答
係一開始係到去L4D既畫面到
選項->視訊->顯示模式
係到揀 以視窗模式執行 或 視窗化(無邊框)
就可以了
作者:
瀧也
時間:
10-12-23 03:16 PM
設定果度 調整。
你可以先看看,找不到再跟我說。
作者:
kens2005
時間:
10-12-23 03:30 PM
係一開始係到去L4D既畫面到
選項->視訊->顯示模式
係到揀 以視窗模式執行 或 視窗化(無邊框)
就可以了
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1