2000FUN論壇

標題: 【相聚聖魂】遊戲公會招收港台一起玩聖魂的朋友! [打印本頁]

作者: 『鬼神』    時間: 10-12-21 02:31 PM     標題: 【相聚聖魂】遊戲公會招收港台一起玩聖魂的朋友!

【前言】
各位聖魂的玩家們大家好!
我是公會【遊戲皇朝】的公會會長匆匆過客
本公會於2010-12月初創立

誠收常上線或喜歡跟大家哈拉聊天的玩家!
想要加入的港、台朋友們希望您不厭其煩的看完以下文章~

【招生規則】
1.
等級限制暫時未限制。
2.
倉庫角色禁止。(發現者一律踢除!
3.
勿長期不上線
以十天為底限!(有通知除外

4.
以和樂為原則。
5.
公會內禁止互相謾罵或與會員起衝突,以保持公會之素質與涵養。
6.
禁止乞丐行為(硬要東西而造成會員困擾之行為)
7.
勿在會內當起奸商(利用會員買低賣高之行為)
8.
一星期至少要解一次公會任務。(不強求
但請盡量
~

若以上規則不能遵守請不要加入



【公會信息】
公會名稱:【相聚聖魂】
公會會長:匆匆過客
公會副會長 : 龍蓬
公會 M群:group264109@msnzone.cn
公會宣言:我們相聚在聖魂,歡迎相信緣分的大大加入。

【備註】
目前公會所擁有成員較少,如果是純粹為了工會提供某些福利來的情慎重考慮。
如果有帶團經驗的可以申請當管理或者會長都可以,非常民主(逃。~~~

[ 本帖最後由 『鬼神』 於 10-12-23 09:43 PM 編輯 ]
作者: 戰國8痴    時間: 10-12-21 10:12 PM

想問呢個係新團定係...有玩game既班底@@?
作者: sunnychin88    時間: 10-12-22 12:14 PM

玩美版定係港版?
作者: 『鬼神』    時間: 10-12-22 07:42 PM

原帖由 戰國8痴 於 10-12-21 22:12 發表
想問呢個係新團定係...有玩game既班底@@?


係新開,會長同副會長都有玩過好多遊戲!
作者: 『鬼神』    時間: 10-12-22 07:43 PM

原帖由 sunnychin88 於 10-12-22 12:14 發表
玩美版定係港版?


玩港版,聽日23號封測CB1 !
作者: 武仁勝    時間: 10-12-23 04:20 AM     標題: 須仁又玩呢個game

須仁又玩呢個game
作者: ~天仔~    時間: 10-12-23 12:23 PM

好呀...一起打副本同殺gm
作者: ak47999666    時間: 10-12-23 01:44 PM

好好好..不過幾時入得game= =
作者: 我愛你丫傻仔    時間: 10-12-23 02:08 PM

你msn冇開wow
作者: ak47999666    時間: 10-12-23 02:25 PM

同我講呀~~~
作者: 『鬼神』    時間: 10-12-23 09:36 PM

原帖由 ak47999666 於 10-12-23 13:44 發表
好好好..不過幾時入得game= =


23號封測la!
作者: 『鬼神』    時間: 10-12-23 09:37 PM

原帖由 我愛你丫傻仔 於 10-12-23 14:08 發表
你msn冇開wow


入公會群,打下字,我同king 會長過客其中一個on會加你!
作者: 八月未央    時間: 10-12-23 11:33 PM

我聽日先玩..原來我比佢批佐都唔知- -今日冇玩到
作者: ~天仔~    時間: 10-12-24 04:02 PM

你叫咩名呀???
我叫古蘭修呀...
你開公會叫我呀...我想入
作者: 功課多到似報仇    時間: 10-12-25 02:42 AM

咁早報定團做乜鬼 我覺個佢會刪檔囉




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1