2000FUN論壇

標題: 有沒有人會用手制玩~? [打印本頁]

作者: WolfTail    時間: 10-12-26 04:42 PM     標題: 有沒有人會用手制玩~?

手制好大問題,

你地點按技能
作者: rian3690    時間: 10-12-26 07:10 PM

玩得好
鍵盤是比較易上手的
作者: sosad99    時間: 10-12-27 06:53 AM

人地預你用鍵盤玩, 做咩要轉用其他
作者: WolfTail    時間: 10-12-27 10:15 AM

佢隻game有3種模式比你簡囉

手制係其中一種
作者: 影零    時間: 10-12-28 11:47 AM

手制難D...
作者: ~天仔~    時間: 10-12-28 07:08 PM

有D手制可以set野家波...
好似跑,連擊咁...如左,左,右鍵咁...set一個制就用到-.-
當然用鍵盤連比較好玩得多啦
=.=用手制玩同玩ps既無雙或拳王有咩分別

[ 本帖最後由 ~天仔~ 於 10-12-28 07:09 PM 編輯 ]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1