2000FUN論壇
標題:
有沒有人會用手制玩~?
[打印本頁]
作者:
WolfTail
時間:
10-12-26 04:42 PM
標題:
有沒有人會用手制玩~?
手制好大問題,
你地點按技能
作者:
rian3690
時間:
10-12-26 07:10 PM
玩得好
鍵盤是比較易上手的
作者:
sosad99
時間:
10-12-27 06:53 AM
人地預你用鍵盤玩, 做咩要轉用其他
作者:
WolfTail
時間:
10-12-27 10:15 AM
佢隻game有3種模式比你簡囉
手制係其中一種
作者:
影零
時間:
10-12-28 11:47 AM
手制難D...
作者:
~天仔~
時間:
10-12-28 07:08 PM
有D手制可以set野家波...
好似跑,連擊咁...如左,左,右鍵咁...set一個制就用到-.-
當然用鍵盤連比較好玩得多啦
=.=用手制玩同玩ps既無雙或拳王有咩分別
[
本帖最後由 ~天仔~ 於 10-12-28 07:09 PM 編輯
]
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1