2000FUN論壇

標題: 急問大蛇古志城 [打印本頁]

作者: Nests    時間: 11-3-17 08:45 PM     標題: 急問大蛇古志城

戰國傳故事mode入邊點解打哂所有人咁濟剩番個大佬同呂布,但入去個城門就唔開
作者: Nests    時間: 11-3-17 09:58 PM

個呂布同個大佬係入邊,成渣我方武將係城門口
作者: Nests    時間: 11-3-18 04:43 PM

唔該幫幫手呀
作者: 18+    時間: 11-3-31 08:38 PM

唔係要等一陣 發生劇情就開門架啦咩?
作者: chuhonyin    時間: 11-8-29 10:45 PM

good good good
作者: chuhonyin    時間: 12-1-30 06:05 PM

回覆 chuhonyin 的帖子

ggggggggggggggggggggggggggggggg




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1