2000FUN論壇
標題:
搞咩仲未入到game
[打印本頁]
作者:
jbdicky
時間:
11-3-24 08:40 PM
標題:
搞咩仲未入到game
gm幾時整a 更新都更新完la 成個鍾la 仲未入到game
悶死人la
作者:
biuce123
時間:
11-3-24 08:42 PM
明天請早啦 人地都收曬工
作者:
qzcc123123
時間:
11-3-24 08:43 PM
其實你又知GA?
作者:
biuce123
時間:
11-3-24 08:44 PM
原帖由
qzcc123123
於 11-3-24 08:43 PM 發表
其實你又知GA?
FB 之7點半後 一直沒回覆
多數都放左工啦
作者:
qzcc123123
時間:
11-3-24 08:44 PM
:face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17:
作者:
jbdicky
時間:
11-3-24 08:48 PM
o no
:ro10: :ro10: :ro10:
作者:
special_1313
時間:
11-3-24 08:58 PM
唔係呀話= = 諗住放工有得玩下 等左成個鐘都入唔到 點搞架
你入唔到都話過時間比人呀 得個等字 頂
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1