2000FUN論壇

標題: 搞咩仲未入到game [打印本頁]

作者: jbdicky    時間: 11-3-24 08:40 PM     標題: 搞咩仲未入到game

gm幾時整a    更新都更新完la    成個鍾la  仲未入到game
      悶死人la
作者: biuce123    時間: 11-3-24 08:42 PM

明天請早啦  人地都收曬工
作者: qzcc123123    時間: 11-3-24 08:43 PM

其實你又知GA?
作者: biuce123    時間: 11-3-24 08:44 PM

原帖由 qzcc123123 於 11-3-24 08:43 PM 發表
其實你又知GA?


FB 之7點半後 一直沒回覆

多數都放左工啦
作者: qzcc123123    時間: 11-3-24 08:44 PM

:face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17: :face_l_17:
作者: jbdicky    時間: 11-3-24 08:48 PM

o  no   :ro10: :ro10: :ro10:
作者: special_1313    時間: 11-3-24 08:58 PM

唔係呀話= = 諗住放工有得玩下 等左成個鐘都入唔到 點搞架
你入唔到都話過時間比人呀 得個等字 頂




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1