2000FUN論壇

標題: 點打戈蟹個殼 [打印本頁]

作者: tommy159326    時間: 11-4-3 05:44 PM     標題: 點打戈蟹個殼

有個任務要我爆戈蟹個殼,但係佢個殼又彈刀.....點打好
作者: amx050060    時間: 11-4-3 06:04 PM

用冰龍裝打.......
作者: 春GoR    時間: 11-4-3 06:06 PM

一係重刀爆
一係叫高lv既人幫爆
作者: tommy159326    時間: 11-4-3 06:15 PM

我係用長刀打=.=40LV長刀,咁點打好=.=
作者: ericlf2007    時間: 11-4-3 07:27 PM

原帖由 tommy159326 於 11-4-3 06:15 PM 發表
我係用長刀打=.=40LV長刀,咁點打好=.=


25銀幫你打  保證破甲  1分鐘內完成
作者: kc96727    時間: 11-4-3 07:32 PM

叫高lv既人用大劍打
作者: 楓葉●”    時間: 11-4-3 07:38 PM

當期時 我係彈刀
彈爆佢個殼的
作者: ♂孤獨♀    時間: 11-4-3 08:32 PM

哈 我當期時係用雙刀 爆云 唔彈刀@@
作者: IMLINUS    時間: 11-4-4 02:04 AM

原帖由 ♂孤獨♀ 於 11-4-3 08:32 PM 發表
哈 我當期時係用雙刀 爆云 唔彈刀@@

我都係,好正
作者: ManGoBoy    時間: 11-4-4 04:31 PM

原帖由 ♂孤獨♀ 於 11-4-3 08:32 PM 發表
哈 我當期時係用雙刀 爆云 唔彈刀@@



咁岩既團友
作者: patpat92    時間: 11-4-5 05:51 PM

我用弓都射得爆
作者: 利物嫂    時間: 11-4-6 04:55 PM

重刀谷到盡幾次都ok
作者: ccwcct    時間: 11-4-6 11:41 PM

我都試過彈刀彈爆   好正 ha
作者: ockbt1997    時間: 11-4-9 12:03 AM

揾60lv d 人打....
幫你秒殺
我團有60lv 幫拖
一分鐘KO
個背甲會黑左=破損 ^^




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1