2000FUN論壇

標題: 想問下刺客好唔好玩嫁 [打印本頁]

作者: 小乂M    時間: 11-4-18 11:56 PM     標題: 想問下刺客好唔好玩嫁

想問下刺客好唔好玩嫁?呢個係咪玩閃躲嫁.同埋pk勁唔勁嫁?
唔該
作者: helloman147    時間: 11-4-19 01:01 AM

刺客既固定閃避率我諗係全職業最高
火槍要開大技先高過刺客
另外刺客果set連續技真係搶人頭一流
刺客唯一缺點就係箭用得快
唯有花啲錢去買回箭水彌補
作者: kong-2000    時間: 11-4-19 12:59 PM

只要加左2粒榮譽石係主和副武, 趁虛而入200%傷害可以有15秒, 足足可以俾你連發3次烈火奪命箭, 70LV每箭有400%傷害, 一共有14倍傷害,  再加上先出身形如魅, 再出孤注一擲, 超過100暴擊, 強如EC 都可以爆死.

帽上粒榮石, 瞬殺箭不消耗箭, 好好用.

唯一缺點係群攻技較弱.

[ 本帖最後由 kong-2000 於 11-4-19 01:01 PM 編輯 ]
作者: 卍天命卍    時間: 11-4-19 01:16 PM

玩左6隻人...都係先知好玩d...
作者: kong-2000    時間: 11-4-19 02:26 PM

我個人覺得打副本和18魔的最佳組隊是:

1. 薩滿     
2. 武士 x 2 (2個可以拉10隻以上小怪)
3. 先知, 火槍(50lv up), 騎射 x2 (2個可以快速清小怪)
4. 刺客 (打王一流, 全職最強)
作者: helloman147    時間: 11-4-19 08:20 PM

簡單講,刺客真係勁到癲能左XD
作者: 小乂M    時間: 11-4-19 11:15 PM     標題: 回復 2# helloman147 的帖子

想問下咁箭水係邊到有得買呀
作者: wilson30624    時間: 11-4-20 01:46 PM

要學整藥d人先整到.但如果出哂d招都打人唔死.最好都係走.同高血果d人打.秒唔到好走.因多數都會俾佢地磨死.
作者: 小乂M    時間: 11-4-21 02:14 AM     標題: 回復 8# wilson30624 的帖子

唔係好明..可以講解下嗎
?
作者: wilson30624    時間: 11-4-21 01:32 PM

回箭藥.要整藥d人先整到.
你出哂d招剎唔死人.最好都係走.
(因為對方會回血.再同你死過,刺客少血.1 vs 1 俾人定身再爆一下都冇半行血(p.s.唔計神裝).所以走左先較隱陣.)
打ec 同武士 對方太厚血.出哂d招.剎佢唔死.d 武士同ec 會定身同亂你. 由於少血關係.互歐會輸.
作者: 小乂M    時間: 11-4-22 12:05 AM     標題: 回復 10# wilson30624 的帖子

sor呀.其實我係想問點整呀
作者: ckhhou879    時間: 11-4-23 08:35 PM

.
作者: 小乂M    時間: 11-4-24 12:53 AM     標題: 回復 12# ckhhou879 的帖子

face_l_18:
作者: 杜魯門    時間: 11-4-26 12:34 PM

話個秒密俾你知,刺客招剩虛而入+烈火箭好似係無視人地閃躲,點都會中一下
作者: mansk2009    時間: 11-4-26 10:13 PM

:smilie_:10:  我都諗緊十字定刺==
作者: 傲訣    時間: 11-4-26 11:27 PM

唔好玩 個人覺得好廢 不如玩先知仲好
作者: mansk2009    時間: 11-4-27 12:08 AM

我十字係想玩力的
咁到底十字定刺好-.-
作者: ◇紫夜◆    時間: 11-4-27 02:46 PM

好好玩!箭太小用得好快!
作者: wilson30624    時間: 11-4-28 01:32 PM

箭係小左D.1 VS 1 好易輸.推高D攻同插+5秒石令輸出大D LA~~
作者: Skz_Qssy    時間: 11-5-12 05:25 PM

廁嚇唔夠箭用..+上要好高技巧-,-
好難用得好




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1