2000FUN論壇
標題:
想問下刺客好唔好玩嫁
[打印本頁]
作者:
小乂M
時間:
11-4-18 11:56 PM
標題:
想問下刺客好唔好玩嫁
想問下刺客好唔好玩嫁?呢個係咪玩閃躲嫁.同埋pk勁唔勁嫁?
唔該
作者:
helloman147
時間:
11-4-19 01:01 AM
刺客既固定閃避率我諗係全職業最高
火槍要開大技先高過刺客
另外刺客果set連續技真係搶人頭一流
刺客唯一缺點就係箭用得快
唯有花啲錢去買回箭水彌補
作者:
kong-2000
時間:
11-4-19 12:59 PM
只要加左2粒榮譽石係主和副武, 趁虛而入200%傷害可以有15秒, 足足可以俾你連發3次烈火奪命箭, 70LV每箭有400%傷害, 一共有14倍傷害, 再加上先出身形如魅, 再出孤注一擲, 超過100暴擊, 強如EC 都可以爆死.
帽上粒榮石, 瞬殺箭不消耗箭, 好好用.
唯一缺點係群攻技較弱.
[
本帖最後由 kong-2000 於 11-4-19 01:01 PM 編輯
]
作者:
卍天命卍
時間:
11-4-19 01:16 PM
玩左6隻人...都係先知好玩d...
作者:
kong-2000
時間:
11-4-19 02:26 PM
我個人覺得打副本和18魔的最佳組隊是:
1. 薩滿
2. 武士 x 2 (2個可以拉10隻以上小怪)
3. 先知, 火槍(50lv up), 騎射 x2 (2個可以快速清小怪)
4. 刺客 (打王一流, 全職最強)
作者:
helloman147
時間:
11-4-19 08:20 PM
簡單講,刺客真係勁到癲能左XD
作者:
小乂M
時間:
11-4-19 11:15 PM
標題:
回復 2# helloman147 的帖子
想問下咁箭水係邊到有得買呀
作者:
wilson30624
時間:
11-4-20 01:46 PM
要學整藥d人先整到.但如果出哂d招都打人唔死.最好都係走.同高血果d人打.秒唔到好走.因多數都會俾佢地磨死.
作者:
小乂M
時間:
11-4-21 02:14 AM
標題:
回復 8# wilson30624 的帖子
唔係好明..可以講解下嗎
?
作者:
wilson30624
時間:
11-4-21 01:32 PM
回箭藥.要整藥d人先整到.
你出哂d招剎唔死人.最好都係走.
(因為對方會回血.再同你死過,刺客少血.1 vs 1 俾人定身再爆一下都冇半行血(p.s.唔計神裝).所以走左先較隱陣.)
打ec 同武士 對方太厚血.出哂d招.剎佢唔死.d 武士同ec 會定身同亂你. 由於少血關係.互歐會輸.
作者:
小乂M
時間:
11-4-22 12:05 AM
標題:
回復 10# wilson30624 的帖子
sor呀.其實我係想問點整呀
作者:
ckhhou879
時間:
11-4-23 08:35 PM
.
作者:
小乂M
時間:
11-4-24 12:53 AM
標題:
回復 12# ckhhou879 的帖子
face_l_18:
作者:
杜魯門
時間:
11-4-26 12:34 PM
話個秒密俾你知,刺客招剩虛而入+烈火箭好似係無視人地閃躲,點都會中一下
作者:
mansk2009
時間:
11-4-26 10:13 PM
:smilie_:10: 我都諗緊十字定刺==
作者:
傲訣
時間:
11-4-26 11:27 PM
唔好玩 個人覺得好廢 不如玩先知仲好
作者:
mansk2009
時間:
11-4-27 12:08 AM
我十字係想玩力的
咁到底十字定刺好-.-
作者:
◇紫夜◆
時間:
11-4-27 02:46 PM
好好玩!箭太小用得好快!
作者:
wilson30624
時間:
11-4-28 01:32 PM
箭係小左D.1 VS 1 好易輸.推高D攻同插+5秒石令輸出大D LA~~
作者:
Skz_Qssy
時間:
11-5-12 05:25 PM
廁嚇唔夠箭用..+上要好高技巧-,-
好難用得好
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1