原帖由 wcdoppttyy12 於 11-5-9 05:39 PM 發表 有改名卡?逼人改名咁ON_
原帖由 sam1100789 於 11-5-9 06:49 PM 發表 我入這個團
原帖由 ilovexd 於 11-5-11 08:34 PM 發表 我精神上支持你 我系SONE但我冇玩CSO,很抱歉入唔到你個團
原帖由 ~SE~ 於 11-5-12 01:06 AM 發表 hi 我想問你個正團識唔識人玩狙 我好鐘意玩狙 but無咩技術
原帖由 ~SE~ 於 11-5-12 08:58 PM 發表 咁我想入下你團玩下 搵個時間入團 唔岩先走佬
原帖由 ~SE~ 於 11-5-13 12:30 AM 發表 認真 搵個時間入你團
原帖由 ~SE~ 於 11-5-13 05:31 PM 發表 你個小隊 你係邊個團玩
原帖由 ~SE~ 於 11-5-13 08:36 PM 發表 就入呢個 約個時間加我