2000FUN論壇

標題: 為文憑考試感到絕望 [打印本頁]

作者: tonytang0119    時間: 11-6-4 09:55 AM     標題: 為文憑考試感到絕望

為文憑考試感到絕望
作者: kyoper    時間: 11-6-9 07:53 PM

唔好感到絕望@@
作者: Yvonne318    時間: 13-6-7 06:37 PM

擔心升學及出路? Higher Diploma 現正招生 !(BTEC)

Higher Diploma in Business Administration
工商管理學高級文憑
Higher Diploma in Hotel & Tourism Management
酒店及旅遊學高級文憑

9 月開學, 現正招生 !
即場評估入學資格及取錄 ! 學額有限 ! 立即報名 !
如有查詢 :
致電我們 : 60143929

E Mail : kye_aryin@hotmail.com



入學資格 :
- 歡迎DSE畢業生 或
- 完成毅進計劃 或
- 年滿 18 歲

獲海外大學認可,可申請入讀本地大學第二年   或海外大學第三年課程 !


作者: crsw1234    時間: 13-6-20 09:47 AM

有無諗過 其實讀書唔係唯一既出路黎架 仲有好多其他既途徑投身社會
有唔少工作其實都唔係太需要一個十分高既工作資歷
就好似醫護呢一行咁 其實難聽d講句 真係有手有腳有張證書就已經大把醫院/診所爭住請你
你可以留意下出面d 醫護課程 搵番個黎讀住先 對你遲d搵工好有幫助架
你有咩問題可以問下我tim
作者: H-n-M    時間: 14-1-17 01:57 PM

I understand your feelings




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1