2000FUN論壇

標題: 聽日台灣開始CCB!!!!!香港人入 [打印本頁]

作者: 咬手指    時間: 11-6-9 12:34 PM     標題: 聽日台灣開始CCB!!!!!香港人入

聽日會參加台灣CCB既香港人,不如我地係個名前面加D字眼或者符號或者名

等大家認得大家,有無建議??
作者: 咬手指    時間: 11-6-9 01:33 PM

有無人呀???
作者: hino2008    時間: 11-6-9 02:38 PM

加HK係名後好嗎?
作者: 咬手指    時間: 11-6-9 03:46 PM

原帖由 hino2008 於 11-6-9 02:38 PM 發表
加HK係名後好嗎?

好似好普通咁@@
作者: KanadE奏    時間: 11-6-9 04:17 PM

加FK @@b <<請無視
  其實hk同tw 人都1樣系咁玩姐 記得影相 比我睇 我無拎=]
作者: 浪漫絕鯊    時間: 11-6-9 04:51 PM

係  影相最緊要 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: KanadE奏    時間: 11-6-9 05:36 PM

原帖由 浪漫絕鯊 於 11-6-9 04:51 PM 發表
係  影相最緊要 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    系lo 影令d ar要=]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1