2000FUN論壇

標題: M群,西岸/東岸都有... [打印本頁]

作者: babygon2    時間: 11-6-30 10:17 PM     標題: M群,西岸/東岸都有...

West m 群..:sgfy2659@msnzone.cn
East m 群...:sgfy2285@msnzone.cn

兩個ser個名都叫KenMiller

現家主力玩East,之前都有玩開West,不過廢事d hk人迫哂去 west到,所以開左個east,等d香港人平均分配下,我岩岩都識左幾個香港人,至於邊個ser比較順就見人見智啦,聽人講最唔實際,自己入去試下至知...

順便提埋,記住入左m群改名改返game 名,方便認..

[ 本帖最後由 babygon2 於 11-6-30 11:42 PM 編輯 ]
作者: 紅纓=^.^=    時間: 11-7-1 12:15 AM

隻game幾時玩得
作者: babygon2    時間: 11-7-1 02:32 AM

原帖由 紅纓=^.^= 於 11-7-1 12:15 AM 發表
隻game幾時玩得

隨時玩得-_-
作者: 睡瞳王子    時間: 11-7-1 02:38 AM

依加off左server 轉頭先開返
作者: chiuwa00    時間: 11-7-1 08:35 AM

點解我會比人been左==
作者: qaz513614724    時間: 11-7-3 07:59 PM

新手問題。西岸。東岸系咩來?
作者: babygon2    時間: 11-7-4 11:21 PM

原帖由 qaz513614724 於 11-7-3 07:59 PM 發表
新手問題。西岸。東岸系咩來?

ser黎,東岸就=east,西岸就=west,入黎east一齊玩啦,east好順,又有香港人..,m群我post左架,你自己搵下
作者: 柏_Pak    時間: 11-8-26 11:30 AM

na west 入左群





歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1