2000FUN論壇
標題:
M群,西岸/東岸都有...
[打印本頁]
作者:
babygon2
時間:
11-6-30 10:17 PM
標題:
M群,西岸/東岸都有...
West m 群..:
sgfy2659@msnzone.cn
East m 群...:
sgfy2285@msnzone.cn
兩個ser個名都叫KenMiller
現家主力玩East,之前都有玩開West,不過廢事d hk人迫哂去 west到,所以開左個east,等d香港人平均分配下,我岩岩都識左幾個香港人,至於邊個ser比較順就見人見智啦,聽人講最唔實際,自己入去試下至知...
順便提埋,記住入左m群改名改返game 名,方便認..
[
本帖最後由 babygon2 於 11-6-30 11:42 PM 編輯
]
作者:
紅纓=^.^=
時間:
11-7-1 12:15 AM
隻game幾時玩得
作者:
babygon2
時間:
11-7-1 02:32 AM
原帖由
紅纓=^.^=
於 11-7-1 12:15 AM 發表
隻game幾時玩得
隨時玩得-_-
作者:
睡瞳王子
時間:
11-7-1 02:38 AM
依加off左server 轉頭先開返
作者:
chiuwa00
時間:
11-7-1 08:35 AM
點解我會比人been左==
作者:
qaz513614724
時間:
11-7-3 07:59 PM
新手問題。西岸。東岸系咩來?
作者:
babygon2
時間:
11-7-4 11:21 PM
原帖由
qaz513614724
於 11-7-3 07:59 PM 發表
新手問題。西岸。東岸系咩來?
ser黎,東岸就=east,西岸就=west,入黎east一齊玩啦,east好順,又有香港人..,m群我post左架,你自己搵下
作者:
柏_Pak
時間:
11-8-26 11:30 AM
na west 入左群
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1