

我都拎唔到~

!

繼續執行刪除 200分灌水POST就最岩

200變2000
版主



原帖由 晴朗的夢 於 11-7-7 10:15 AM 發表
開始明朗!!今日下午應該有確認,好大機會加派!!!
另外應該會係星期六/日夜晚八點先開始派,等大部份返工的大家都有機會拎到!!!
不過大家要記得派帳係以 2000FUN 系統時間為準,唔係用自己電腦時間為準,每人 ...







| 歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) | Powered by Discuz! X1.5.1 |