2000FUN論壇

標題: 最新消息update大家 [打印本頁]

作者: 晴朗的夢    時間: 11-7-7 10:15 AM     標題: 最新消息update大家

開始明朗!!今日下午應該有確認,好大機會加派!!!

另外應該會係星期六/日夜晚八點先開始派,等大部份返工的大家都有機會拎到!!!

不過大家要記得派帳係以 2000FUN 系統時間為準,唔係用自己電腦時間為準,每人設定的時間都唔同的。

最好就預早十至十五分鐘上來就包無問題!!!

[ 本帖最後由 晴朗的夢 於 11-7-7 10:48 AM 編輯 ]
作者: 睡睡喵    時間: 11-7-7 10:15 AM

係咪fb加派?  
作者: KanadE奏    時間: 11-7-7 10:16 AM

我無番工都拎唔到~
作者: 魚紋落    時間: 11-7-7 10:17 AM

我都無反工都係拎五到.....
為他佢其實直五直-.-?
作者: 寶貝卡卡    時間: 11-7-7 10:20 AM

其實cb都係想識下人   我都拎唔到~
作者: KanadE奏    時間: 11-7-7 10:21 AM

大把人拎唔到la
    點只番工戈d~
        我估最小2kf 有500條友想拎
作者: ungpokseng    時間: 11-7-7 10:37 AM

莔.
佢派當然好.
但係如果又係190個.
我相信同之前1樣.
秒殺 !
作者: 睡睡喵    時間: 11-7-7 10:39 AM

分數唔係好夠

希望可以係fb加派啦~

雖然門檻低, 可能比2k fun秒殺得更加快
作者: `TYLWH    時間: 11-7-7 10:57 AM

希望大

失望更大
作者: ungpokseng    時間: 11-7-7 11:00 AM

我最怕到時ac唔到.
但連拎到ac都入唔到隻game.
怕個服.
頂唔到咁大=  =
作者: 黑市獵人~    時間: 11-7-7 11:03 AM

繼續執行刪除 200分灌水POST就最岩
要灌水 去吹水區唔該

[ 本帖最後由 黑市獵人~ 於 11-7-7 11:46 AM 編輯 ]
作者: 999111999    時間: 11-7-7 11:45 AM

190個ac好快都冇哂
作者: ungpokseng    時間: 11-7-7 11:47 AM

其實都夠架啦.
個人覺得出多190個.
加上其實論壇﹑fb等等.
我怕到時入唔到game...
作者: dragontest321    時間: 11-7-7 12:03 PM

希望到時可以熱鬧過台灣封測喇
作者: 7B!    時間: 11-7-7 12:12 PM

今日會派? 大約幾點?
作者: Mr.豪    時間: 11-7-7 12:16 PM

原帖由 黑市獵人~ 於 11-7-7 11:03 AM 發表
繼續執行刪除 200分灌水POST就最岩
要灌水 去吹水區唔該

200變2000
作者: climbd321    時間: 11-7-7 12:17 PM

500分底分最好
作者: honey4ever    時間: 11-7-7 12:19 PM

會派幾多個啊 版主
作者: 純情小卓卓xD    時間: 11-7-7 01:01 PM

支持加派^^
作者: charile    時間: 11-7-7 01:05 PM

原帖由 Mr.豪 於 11-7-7 12:16 PM 發表

200變2000

2000分 我都唔夠 囧
作者: 朋友3號    時間: 11-7-7 01:34 PM

希望SET 已領取的帳戶不能再拎。
= = 唔係又多一班人搶!
作者: 十一哥    時間: 11-7-7 03:03 PM

支持加派
作者: Tenzaki    時間: 11-7-7 03:18 PM

希望加派好D啦...
我冇返工都拎唔到
作者: a0331167    時間: 11-7-7 03:20 PM

原帖由 朋友3號 於 11-7-7 01:34 PM 發表
希望SET 已領取的帳戶不能再拎。
= = 唔係又多一班人搶!


領取左既應該係冇得再拎吧?
作者: a0331167    時間: 11-7-7 03:23 PM

原帖由 晴朗的夢 於 11-7-7 10:15 AM 發表
開始明朗!!今日下午應該有確認,好大機會加派!!!

另外應該會係星期六/日夜晚八點先開始派,等大部份返工的大家都有機會拎到!!!

不過大家要記得派帳係以 2000FUN 系統時間為準,唔係用自己電腦時間為準,每人 ...


你加還加.....確定個server支持到先好
作者: IVsiX    時間: 11-7-7 03:24 PM

原帖由 a0331167 於 11-7-7 03:23 PM 發表


你加還加.....確定個server支持到先好



冇錯 一陣加到 CB 個SER LAG爆就正
作者: 寶貝蛙    時間: 11-7-7 03:27 PM

祝大家成功拎到CB見~
作者: kenxex    時間: 11-7-7 03:30 PM


作者: te5555st    時間: 11-7-7 03:30 PM

+派麻 希望搶到
作者: §阿瞬§    時間: 11-7-7 03:45 PM

原來版主有睇呢個版既
今次有接受我地意見顧及返工人士
抵讚
作者: 縮縮不行鳥    時間: 11-7-7 03:46 PM

會唔會又瞬間冇晒架
作者: 絕地議會    時間: 11-7-7 03:49 PM

加派?  照秒
作者: 4731    時間: 11-7-7 05:19 PM

thxthxthx!!
作者: 魔狐    時間: 11-7-7 05:28 PM

............
作者: fatman4.2.6    時間: 11-7-7 06:22 PM

支持加派
作者: x0x蚊蚊:)    時間: 11-7-7 06:31 PM

希望到時拎到啦
作者: sdffhrjfjvjt    時間: 11-7-9 03:04 PM

希望大家都拎到!!
作者: 乂Jasper仔    時間: 11-7-9 03:10 PM

我返夜間=_= 都係拎唔到
作者: vickibaby    時間: 11-7-9 03:14 PM

派多d啦><
作者: siumui    時間: 11-7-9 04:26 PM


作者: 曉妹妹    時間: 11-7-9 04:30 PM

唔系嘛-.-
200分變2000分先有得拎-.-?
咁咩對d 人好唔公平-.-




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1