2000FUN論壇

標題: 迷宮遊戲 [打印本頁]

作者: a91990275    時間: 11-10-25 08:30 PM     標題: 迷宮遊戲

打怪升等鬥搶~到15等去轉職~但要搵個npc非常辛苦,辛苦完了到達轉職npc時,感覺開心,但突然按了npc一下就彈出,要21等先可轉職,即時360轉變(嬲)家陣地圖都夠煩npc放的位置又多又亂~ccb都要比人尋找點樂趣呀,幫官方搵bug搵錯處都唔洗攪到咁唔開心呀
作者: 赤星淚    時間: 11-10-25 09:07 PM

玩唔到,更新時佢話無法編輯etc.dat檔(無法編輯檔案,該檔案無效)
係官網論壇問都無人答,唉....
都唔知咩GAME-.-
作者: samuelyip2    時間: 11-10-26 05:44 PM

膠gmae ????
作者: chorchiu1992    時間: 11-11-3 02:57 PM

仲未玩到... 要玩先決定到!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1