桔子仔 發表於 12-1-6 05:02 AM 水弓25 光弓20 請加骨 唔該曬
虎=~ 發表於 12-1-6 09:06 PM 唔該曬22舊防爆收唔收到張頂J光弓?
EterNitY=) 發表於 12-1-6 05:14 AM 收到 光弓好易頂j 多謝你粒good
虎=~ 發表於 12-1-6 09:18 PM 話說我都好耐未派過gd 唔洗客氣
EterNitY=) 發表於 12-1-6 09:14 PM 收到 光弓好易頂j 多謝你粒good
光弓加九 發表於 12-1-6 09:44 PM 卡價不知不覺間跌左咁多... 真是光陰似箭
EterNitY=) 發表於 12-1-6 09:45 PM 日月如梭