2000FUN論壇

標題: 生產問題 [打印本頁]

作者: 柒星~    時間: 12-2-20 12:28 AM     標題: 生產問題

點樣先可以整到hp/mp水?
有冇人可以講成個過程黎聽下^0^ tyty
作者: Holly.Shit    時間: 12-2-20 12:59 PM

e個真係要問番高手先知 不過好似要升到都幾高lv先可以整到
作者: 柒星~    時間: 12-2-21 08:44 AM

37都未整到?-0-





歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1