2000FUN論壇

標題: 公道說話 [打印本頁]

作者: 貝寶v3v    時間: 12-5-10 05:37 PM     標題: 公道說話

大家其實今日封測
只不過係驚大家唔識開角
比大家實習建立角色
比多4~5~6日佢就搞掂嫁啦
加油 大家比d正能量出黎^_^
作者: 半首歌    時間: 12-5-10 05:38 PM

係咩
好多人連角都開唔到
作者: 茉莉月姬.    時間: 12-5-10 05:38 PM

ON9既~未整好就咪放出黎啦!!!!
作者: 零極魔冰    時間: 12-5-10 05:39 PM

貝寶v3v 發表於 12-5-10 05:37 PM
大家其實今日封測
只不過係驚大家唔識開角
比大家實習建立角色

巴打 我留意左你好耐
你真係好幽默

我自問都算個ok幽默既人 但係你幽默感比我真係高十幾二十倍

錯 應該係100倍先岩

估唔到我係呢個post竟然見識到你既威力

我真係笑到爆左肚 依家一路打字一路撿返d腸呀內臟呀腎呀

塞返落個肚到

你有冇諗過未來幾個月去紅館開棟篤笑?

P.S.曲線?
作者: 貝寶v3v    時間: 12-5-10 05:44 PM

直線來  我已經好中肯^_^
作者: 唯唯唯唯唯    時間: 12-5-10 05:48 PM

大俠!!!!!!!!!!!!
作者: ﹡香草粒:)    時間: 12-5-10 05:55 PM

樓主番說話真係好好笑
作者: 貝寶v3v    時間: 12-5-10 06:26 PM

我只不過係為左網絡既和平
發放下正能量比大家
唔洗搞到好似出面咁嘈晒口姐e_e
作者: 夏小特    時間: 12-5-10 06:30 PM

香港game一定會有香港人心態=]
作者: cKonE    時間: 12-5-10 06:45 PM

如果要俾多幾日先整好, 不如遲幾日先推出啦, 正式推出就唔應該有咁多問題
作者: 夠賤    時間: 12-5-10 06:54 PM

茉莉月姬. 發表於 12-5-10 05:38 PM
ON9既~未整好就咪放出黎啦!!!!

你趕撚住去死咩 唔撚玩咪番屋企訓囉 死豬西
作者: 乜說話    時間: 12-5-10 06:57 PM

零極魔冰 發表於 12-5-10 05:39 PM
巴打 我留意左你好耐
你真係好幽默

好撚好笑呀
作者: ﹏楓靖ξ影月    時間: 12-5-10 07:02 PM

cKonE 發表於 12-5-10 06:45 PM
如果要俾多幾日先整好, 不如遲幾日先推出啦, 正式推出就唔應該有咁多問題

你諗多左啦
遲幾日出咪遲幾日先搞返掂
無玩家去試佢地根本唔會知有咩問題
作者: ts00668118    時間: 12-5-10 07:25 PM

慢慢黎囉..打機姐..為娛樂既話有好多選擇..
認真你就輸了..
作者: chipdan    時間: 12-5-10 07:45 PM

好啦...今次我支持樓主~~~
作者: 貝寶v3v    時間: 12-5-11 02:12 AM

﹡香草粒:) 發表於 12-5-10 05:55 PM
樓主番說話真係好好笑

我好似係事但一個game版都見到你= =
作者: ﹡香草粒:)    時間: 12-5-12 12:30 AM

貝寶v3v 發表於 12-5-11 02:12 AM
我好似係事但一個game版都見到你= =

做咩咁留意我姐><....
作者: ZeRo柔雅    時間: 12-5-12 01:39 AM

夠賤 發表於 12-5-10 06:54 PM
你趕撚住去死咩 唔撚玩咪番屋企訓囉 死豬西

妖 ! 點解成撚日都見到你嫁




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1