2000FUN論壇

標題: 迫住換電視 [打印本頁]

作者: Nadim    時間: 12-5-12 06:31 PM     標題: 迫住換電視

電視岩岩壞左,迫住換電視,宜家呢個時勢,係咪直接換3D電視實際D呢....費事到時咩都興3D, 自己仲係普通機...
作者: ngfuwah    時間: 12-5-12 08:32 PM

正常心態係...換就換好d啦~
作者: UN古古    時間: 12-5-12 10:30 PM

直接換3D啦, 你唔係想第時加3D機頂盒下嘛
作者: Nadim    時間: 12-5-13 12:17 AM

其實已經睇中左LG LM8600,
不過未得到屋企人同意姐~
作者: Romain    時間: 12-5-13 12:58 AM

LG LM8600部3D TV OK架WOR~
我朋友都諗住買~
作者: xingxingku    時間: 12-5-13 02:20 AM

Nadim 發表於 12-5-13 12:17 AM
其實已經睇中左LG LM8600,
不過未得到屋企人同意姐~

係你俾錢又洗乜理佢地同唔同意,
叫佢地睇3D電視咋嘛, 又唔係叫佢地造3D電視,
好難為佢地咩.....
作者: goola    時間: 12-5-21 03:00 PM

Nadim 發表於 12-5-13 12:17 AM
其實已經睇中左LG LM8600,
不過未得到屋企人同意姐~

LM8600好夠薄喎,條框又幼~
仲支援3D Sound Zooming技術!
係一部唔錯o既3D電視!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1