2000FUN論壇
標題:
迫住換電視
[打印本頁]
作者:
Nadim
時間:
12-5-12 06:31 PM
標題:
迫住換電視
電視岩岩壞左,迫住換電視,宜家呢個時勢,係咪直接換3D電視實際D呢....費事到時咩都興3D, 自己仲係普通機...
作者:
ngfuwah
時間:
12-5-12 08:32 PM
正常心態係...換就換好d啦~
作者:
UN古古
時間:
12-5-12 10:30 PM
直接換3D啦, 你唔係想第時加3D機頂盒下嘛
作者:
Nadim
時間:
12-5-13 12:17 AM
其實已經睇中左LG LM8600,
不過未得到屋企人同意姐~
作者:
Romain
時間:
12-5-13 12:58 AM
LG LM8600部3D TV OK架WOR~
我朋友都諗住買~
作者:
xingxingku
時間:
12-5-13 02:20 AM
Nadim 發表於 12-5-13 12:17 AM
其實已經睇中左LG LM8600,
不過未得到屋企人同意姐~
係你俾錢又洗乜理佢地同唔同意,
叫佢地睇3D電視咋嘛, 又唔係叫佢地造3D電視,
好難為佢地咩.....
作者:
goola
時間:
12-5-21 03:00 PM
Nadim 發表於 12-5-13 12:17 AM
其實已經睇中左LG LM8600,
不過未得到屋企人同意姐~
LM8600好夠薄喎,條框又幼~
仲支援3D Sound Zooming技術!
係一部唔錯o既3D電視!
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1