2000FUN論壇

標題: 完全被玩了= = [打印本頁]

作者: 死神夜一    時間: 12-5-13 12:16 AM     標題: 完全被玩了= =

本帖最後由 死神夜一 於 12-5-13 12:16 AM 編輯

dream drops 好fake人
我以為dream drops同幻月一樣
強化武器都係一樣 點之出現左一個kai ge現象
強化失敗會冇埋武器
火都黎
作者: 雲路    時間: 12-5-13 12:17 AM

多謝你既情報
唔該哂
作者: postpet40    時間: 12-5-13 02:02 PM

仲要唔講成功機率?_?
作者: 吹氣啤啤=]    時間: 12-5-13 02:12 PM

烈士THX
作者: jackie1986    時間: 12-5-13 02:49 PM

強化石度有講,係你吾睇
作者: o滅殺村o    時間: 12-5-13 04:20 PM

死神夜一 發表於 12-5-13 12:16 AM
dream drops 好fake人
我以為dream drops同幻月一樣
強化武器都係一樣 點之出現左一個kai ge現象

重點 "我以為dream drops同幻月一樣"
作者: onlyloveting520    時間: 12-5-13 04:22 PM

唉,我連開角色都開吾到,邊個惨
作者: 鬆餅    時間: 12-5-13 04:52 PM

離題: 唔通你就系同我打副個個夜一
作者: ★‵Neko貓    時間: 12-5-13 04:54 PM

仲衰過幻月/-\
最起馬幻月沖裝唔會連武都冇埋
搞到唔夠膽沖 /-\
作者: 爭霸者    時間: 12-5-13 05:23 PM

有講ga wo




作者: 〞JuSTFoRYoU    時間: 12-5-13 05:44 PM

dream drops同幻月一樣 nonono
幻月好d 至起碼  我都仲係開唔到角色~
作者: 死神夜一    時間: 12-5-13 11:12 PM

回覆 鬆餅 的帖子

係丫>W<
kaka~~~~~~~
作者: 死神夜一    時間: 12-5-13 11:16 PM

回覆 ★‵Neko貓 的帖子

每次衝都要ready
2把武先得 爆左都有得用番個野把武
@A@
作者: 死神夜一    時間: 12-5-13 11:18 PM

回覆 jackie1986 的帖子

鬼之咩
你玩幻月衝裝 失敗咪變番0LV
點會理D字姐
作者: 死神夜一    時間: 12-5-13 11:19 PM

回覆 postpet40 的帖子

要講GA
@A@
作者: namnam    時間: 12-5-13 11:21 PM

第一日打機咩...大把game都係沖裝失敗會爆裝架啦
正常現象,絕對唔係kai囉
(我無玩過幻月)
作者: postpet40    時間: 12-5-13 11:28 PM

死神夜一 發表於 12-5-13 11:19 PM
回覆 postpet40 的帖子

要講GA

有講咩
邊度
作者: 死神夜一    時間: 12-5-13 11:33 PM

我都5記得左
好以係有的
如果5係點會失敗
@A@
作者: 鬆餅    時間: 12-5-14 07:19 AM

回覆 死神夜一 的帖子

咁都撞到你 XD
作者: YINYIN715    時間: 12-5-14 08:47 PM

成功率又低= =" 失敗又會爆裝好難搞
作者: 死神夜一    時間: 12-5-14 08:48 PM

回覆 鬆餅 的帖子

哈哈
作者: sabia    時間: 12-5-14 08:51 PM

我都係咁-__-強化完+4失敗左,諗住再泥過...點知佢扣埋既...搞都我都唔係好夠膽沖
又冇講係幾%...真係..sosad
作者: 法蘭西爾    時間: 12-5-14 08:51 PM

樓主都低低地
強化果到一早寫明
自己唔睇係咁禁
低死




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1