2000FUN論壇

標題: 死左兩個ser [打印本頁]

作者: ★藤原拓海★    時間: 12-5-13 04:36 PM     標題: 死左兩個ser

點搞

聽講好似回左經...

唔係呀.
作者: SamYim465    時間: 12-5-13 04:37 PM

3個死晒囉= =
作者: kc96727    時間: 12-5-13 04:39 PM

yyy.gif
就黎果個都死埋架喇

圖片附件: yyy.gif (12-5-13 04:38 PM, 455.84 KB) / 下載次數 85
https://www.2000fun.com/forum.php?mod=attachment&aid=NDk2NTg1fDM0YTIyZDdmfDE3ODIzMDY2MjJ8MA%3D%3D


作者: postpet40    時間: 12-5-13 04:39 PM

ser3其實有無人係入面?
因為我頭先就係ser3比人彈出黎
作者: HIKARU    時間: 12-5-13 04:39 PM

SamYim465 發表於 12-5-13 04:37 PM
3個死晒囉= =

自ser2死左,我係職頻就叫人唔好打怪交任住,因為一定會死晒所有server,但好似冇人信咁,我都話明會回溯嫁啦......玩左橙橙d game咁多年= =明知嫁啦.....
作者: ○銀狼●    時間: 12-5-13 04:40 PM

本帖最後由 ○銀狼● 於 12-5-13 04:41 PM 編輯

之後唔DELAY 就好了--" 出技都出唔到!
作者: 蒼雷    時間: 12-5-13 04:40 PM

係S3打到隻王剩5%血就彈Q左出黎~ON9的
作者: HIKARU    時間: 12-5-13 04:41 PM

postpet40 發表於 12-5-13 04:39 PM
ser3其實有無人係入面?
因為我頭先就係ser3比人彈出黎

我都係比人踢出黎,其實應該就冇晒人之後就關得server,再之後3個server會reset....咁先冇事
ro私服個時我都係咁做,但佢冇公告e樣野就差左d....
作者: SamYim465    時間: 12-5-13 04:41 PM

kc96727 發表於 12-5-13 04:39 PM
就黎果個都死埋架喇

s1 死完我入左 s3, 點知1分鐘之後我就彈左出黎喇@@
作者: killer1221    時間: 12-5-13 04:41 PM

打副出左紫武先黎回果D人仲慘
作者: Berserk    時間: 12-5-13 04:41 PM

3個死曬.GG
作者: 惡搞v風    時間: 12-5-13 04:42 PM

依家咩SER都玩唔到,,
都唔知代理商搞咩- -"
作者: postpet40    時間: 12-5-13 04:43 PM

HIKARU 發表於 12-5-13 04:41 PM
我都係比人踢出黎,其實應該就冇晒人之後就關得server,再之後3個server會reset....咁先冇事
ro私服個時我 ...

到而家都仲未有公告先火囉
維又唔講、出左事又唔講幾時先入得...

作者: leafylam    時間: 12-5-13 04:43 PM

我想佢快D出新SER  分散D人流
再咁落去....D玩家會流失嫁><
作者: haigowong    時間: 12-5-13 04:43 PM

基本上3個s都死~
我頭先係s3彈出來的:(
作者: kc96727    時間: 12-5-13 04:43 PM

SamYim465 發表於 12-5-13 04:41 PM
s1 死完我入左 s3, 點知1分鐘之後我就彈左出黎喇@@

我又係咁樣..


作者: HIKARU    時間: 12-5-13 04:46 PM

postpet40 發表於 12-5-13 04:43 PM
到而家都仲未有公告先火囉
維又唔講、出左事又唔講幾時先入得...

橙橙d野係咁嫁不嬲都,十幾年都冇變,你要習慣下
作者: postpet40    時間: 12-5-13 04:51 PM

HIKARU 發表於 12-5-13 04:46 PM
橙橙d野係咁嫁不嬲都,十幾年都冇變,你要習慣下

唯有當爛橙驚大家玩得大耐
用呢招逼大家做其他野
作者: SiU紙    時間: 12-5-13 04:52 PM

仆佢個街3個ser都入唔撚到我屌佢老母
作者: HIKARU    時間: 12-5-13 04:55 PM

postpet40 發表於 12-5-13 04:51 PM
唯有當爛橙驚大家玩得大耐
用呢招逼大家做其他野

佢都唔想,佢地可能直頭唔係公司,係家到reset個server tim......星期日嘛

橙橙我好小見佢地會請gm,所以唔知gm可唔可能reset到同佢地星期日返唔返工= =




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1