2000FUN論壇

標題: CANON 產品係唔係有專門地方可以試? [打印本頁]

作者: WEseeWorld    時間: 12-6-22 09:09 PM     標題: CANON 產品係唔係有專門地方可以試?

我想買相機, 但又唔知買咩好?CANON 產品係唔係有專門地方可以試?

作者: shukfam    時間: 12-6-23 05:01 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: psherryyy    時間: 12-6-23 08:00 PM

我去過個SHOWROOM, 個環境都幾大, 地方又闊, 大機/細機都可以試啦
作者: WEseeWorld    時間: 12-6-24 09:39 AM

係唔係就咁上去就可以?今日有無開呀?
作者: shukfam    時間: 12-6-24 11:46 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WEseeWorld    時間: 12-6-24 07:42 PM

本帖最後由 WEseeWorld 於 12-6-27 06:17 PM 編輯

今日終於上左去lu, 商場搭lift 就到, 地方又夠大, 好多機都可以試, 正呀!!

重見到佢間左個地方出黎攪左個反地心吸力既廚房係到比人影相
如果想張相靚D,重有部MARK III係到打晒燈幫人影相,不過要比錢
但係D 錢係拎黎做善事

我覺得CANON 依輪係到變緊,有無人都有同感呀?

作者: psherryyy    時間: 12-6-25 09:38 AM

show room 仲方便到可以帶卡去儲相睇~!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1