2000FUN論壇
標題:
CANON 產品係唔係有專門地方可以試?
[打印本頁]
作者:
WEseeWorld
時間:
12-6-22 09:09 PM
標題:
CANON 產品係唔係有專門地方可以試?
我想買相機, 但又唔知買咩好?CANON 產品係唔係有專門地方可以試?
作者:
shukfam
時間:
12-6-23 05:01 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
psherryyy
時間:
12-6-23 08:00 PM
我去過個SHOWROOM, 個環境都幾大, 地方又闊, 大機/細機都可以試啦
作者:
WEseeWorld
時間:
12-6-24 09:39 AM
係唔係就咁上去就可以?今日有無開呀?
作者:
shukfam
時間:
12-6-24 11:46 AM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
WEseeWorld
時間:
12-6-24 07:42 PM
本帖最後由 WEseeWorld 於 12-6-27 06:17 PM 編輯
今日終於上左去lu, 商場搭lift 就到, 地方又夠大, 好多機都可以試, 正呀!!
重見到佢間左個地方出黎攪左個反地心吸力既廚房係到比人影相
如果想張相靚D,重有部MARK III係到打晒燈幫人影相,不過要比錢
但係D 錢係拎黎做善事
我覺得CANON 依輪係到變緊,有無人都有同感呀?
作者:
psherryyy
時間:
12-6-25 09:38 AM
show room 仲方便到可以帶卡去儲相睇~!
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1