2000FUN論壇

標題: 其實家族領地有咩用 [打印本頁]

作者: gn02961701    時間: 12-6-28 05:49 AM     標題: 其實家族領地有咩用

其實家族領地有咩用  要開好多地方..

作者: Hinton    時間: 12-6-28 11:57 AM

搵清涼爽答你a_a
作者: 51003620    時間: 12-6-28 02:31 PM

做族任-.-
作者: 靈儿`    時間: 12-6-28 04:08 PM

當家族升級就可以開放更多家族領地浮島. 而有大部份魚都要於特定浮島先可以釣到.
而基本上每個浮島都會有多一兩個家族任務. 可以拎多d經 又可以令家族升快d.
由於家族領地不限時. 可以無限掛機釣魚. 比耕釣莊園方便好多
作者: Kuso-小光    時間: 12-6-29 12:14 AM

做族任....@@釣魚
作者: gn02961701    時間: 12-6-29 04:04 AM

但有排先開到 ....  個族地




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1