2000FUN論壇
標題:
其實家族領地有咩用
[打印本頁]
作者:
gn02961701
時間:
12-6-28 05:49 AM
標題:
其實家族領地有咩用
其實家族領地有咩用 要開好多地方..
作者:
Hinton
時間:
12-6-28 11:57 AM
搵清涼爽答你a_a
作者:
51003620
時間:
12-6-28 02:31 PM
做族任-.-
作者:
靈儿`
時間:
12-6-28 04:08 PM
當家族升級就可以開放更多家族領地浮島. 而有大部份魚都要於特定浮島先可以釣到.
而基本上每個浮島都會有多一兩個家族任務. 可以拎多d經 又可以令家族升快d.
由於家族領地不限時. 可以無限掛機釣魚. 比耕釣莊園方便好多
作者:
Kuso-小光
時間:
12-6-29 12:14 AM
做族任....@@釣魚
作者:
gn02961701
時間:
12-6-29 04:04 AM
但有排先開到 .... 個族地
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1