2000FUN論壇
標題:
應不應該將兩個伺服器合拼?
[打印本頁]
作者:
smalllam030
時間:
12-7-8 10:01 AM
標題:
應不應該將兩個伺服器合拼?
看人數逐漸減少,反正家陣一開波60-70lv
不如將兩個伺服器合拼 增加新氣@@
作者:
gn02961701
時間:
12-7-8 10:31 AM
都幾好禁丫~.~
作者:
乂邪o狼乂
時間:
12-7-19 12:47 AM
合併左既話唔係唔好...不過新SER果班新手係出面掛機就可能有D危險啦... 隨時掛掛下比人殺左都唔知咩事
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1