2000FUN論壇

標題: 應不應該將兩個伺服器合拼? [打印本頁]

作者: smalllam030    時間: 12-7-8 10:01 AM     標題: 應不應該將兩個伺服器合拼?

看人數逐漸減少,反正家陣一開波60-70lv

不如將兩個伺服器合拼 增加新氣@@
作者: gn02961701    時間: 12-7-8 10:31 AM

都幾好禁丫~.~
作者: 乂邪o狼乂    時間: 12-7-19 12:47 AM

合併左既話唔係唔好...不過新SER果班新手係出面掛機就可能有D危險啦... 隨時掛掛下比人殺左都唔知咩事




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1