2000FUN論壇

標題: 入唔到GAME [打印本頁]

作者: leoabcbb    時間: 12-7-12 08:52 PM     標題: 入唔到GAME

入唔到GAME.佢話與伺服器連接中斷
作者: 漫天飛舞    時間: 12-7-12 09:02 PM

琴日cb就結束左了,肯定入唔到game了,等14號ob。
作者: 漫天飛舞    時間: 12-7-13 01:53 PM

漫天飛舞 發表於 12-7-12 09:02 PM
琴日cb就結束左了,肯定入唔到game了,等14號ob。

系啊
作者: zqwhl0915    時間: 12-7-13 03:14 PM

一齊等14日ob




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1