2000FUN論壇
標題:
國服已試....黎港服開個超級公會...打做超級國家
[打印本頁]
作者:
geniuslong03
時間:
12-7-17 08:51 PM
標題:
國服已試....黎港服開個超級公會...打做超級國家
本帖最後由 geniuslong03 於 12-7-17 08:58 PM 編輯
如題啦
有興趣就Pm我
最好就有 RC 同 咪高峰
開個公會...開個族
一齊打天下
如果吾想Pm就直接RC搵我啦
RC語音 : 25560476
作者:
boxer
時間:
12-7-17 11:42 PM
能用SKYPE嗎
作者:
simon1919
時間:
12-7-18 01:29 AM
支持樓主@@超級公會<加油
作者:
geniuslong03
時間:
12-7-18 02:14 AM
回覆
boxer
的帖子
sKYpe 吾夠方便...講打機 RC都係方便d
下載RC啦
作者:
boxer
時間:
12-7-18 01:16 PM
現在有多少人
作者:
p065302328
時間:
12-7-18 05:24 PM
我玩左一陣國服 超lag 延誤有成m
想玩都玩唔到 唯有等港服
作者:
videnp-snles
時間:
12-7-19 03:35 AM
本帖最後由 videnp-snles 於 12-7-19 03:38 AM 編輯
邊個SET先....
作者:
geniuslong03
時間:
12-7-19 04:57 AM
宜家都仲係無人入黎RC ><
作者:
jerry903903
時間:
12-7-19 05:58 AM
去咩服玩好??
作者:
x影風x
時間:
12-7-19 09:40 AM
睇落唔錯咁 入左RC啦 大家都快D入啦
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1