2000FUN論壇

標題: 國服已試....黎港服開個超級公會...打做超級國家 [打印本頁]

作者: geniuslong03    時間: 12-7-17 08:51 PM     標題: 國服已試....黎港服開個超級公會...打做超級國家

本帖最後由 geniuslong03 於 12-7-17 08:58 PM 編輯

如題啦
有興趣就Pm我
最好就有 RC 同 咪高峰

開個公會...開個族
一齊打天下

如果吾想Pm就直接RC搵我啦
RC語音 : 25560476
作者: boxer    時間: 12-7-17 11:42 PM

能用SKYPE嗎
作者: simon1919    時間: 12-7-18 01:29 AM

支持樓主@@超級公會<加油
作者: geniuslong03    時間: 12-7-18 02:14 AM

回覆 boxer 的帖子

sKYpe 吾夠方便...講打機 RC都係方便d
下載RC啦
作者: boxer    時間: 12-7-18 01:16 PM

現在有多少人
作者: p065302328    時間: 12-7-18 05:24 PM

我玩左一陣國服 超lag 延誤有成m
想玩都玩唔到 唯有等港服
作者: videnp-snles    時間: 12-7-19 03:35 AM

本帖最後由 videnp-snles 於 12-7-19 03:38 AM 編輯

邊個SET先....
作者: geniuslong03    時間: 12-7-19 04:57 AM

宜家都仲係無人入黎RC ><
作者: jerry903903    時間: 12-7-19 05:58 AM

去咩服玩好??
作者: x影風x    時間: 12-7-19 09:40 AM

睇落唔錯咁 入左RC啦 大家都快D入啦




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1