2000FUN論壇

標題: cs.go [打印本頁]

作者: 石獅子    時間: 12-8-28 12:30 AM     標題: cs.go

本帖最後由 石獅子 於 12-8-28 12:31 AM 編輯

我開cs.go時
mon 寫住 超出工作範圍
GeForce GTS 250  以裝 DisplayDriver 301.42
請問發生咩事

作者: kwokut    時間: 12-8-28 01:04 AM

石獅子 發表於 12-8-28 12:30 AM
我開cs.go時
mon 寫住 超出工作範圍
GeForce GTS 250  以裝 DisplayDriver 301.42

應該系game個分辨率高過你mon個分辨率,試下刪除C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg 資料夾
作者: 石獅子    時間: 12-8-28 02:33 AM

真係個mon 有問題
換左另一個mon 冇事了
thx
作者: hipkpk231    時間: 12-8-28 07:55 AM

個mon太細




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1