2000FUN論壇
標題:
cs.go
[打印本頁]
作者:
石獅子
時間:
12-8-28 12:30 AM
標題:
cs.go
本帖最後由 石獅子 於 12-8-28 12:31 AM 編輯
我開cs.go時
mon 寫住 超出工作範圍
GeForce GTS 250 以裝 DisplayDriver 301.42
請問發生咩事
作者:
kwokut
時間:
12-8-28 01:04 AM
石獅子 發表於 12-8-28 12:30 AM
我開cs.go時
mon 寫住 超出工作範圍
GeForce GTS 250 以裝 DisplayDriver 301.42
應該系game個分辨率高過你mon個分辨率,試下刪除C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg 資料夾
作者:
石獅子
時間:
12-8-28 02:33 AM
真係個mon 有問題
換左另一個mon 冇事了
thx
作者:
hipkpk231
時間:
12-8-28 07:55 AM
個mon太細
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1