2000FUN論壇
標題:
有無D 無線SPEAKER 細個又靚聲?
[打印本頁]
作者:
forever99
時間:
12-8-31 09:42 PM
標題:
有無D 無線SPEAKER 細個又靚聲?
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
psherryyy
時間:
12-9-1 01:09 PM
不如直接用電話播歌咪仲好, 電話夠曬細部!!
作者:
cctan
時間:
12-9-1 07:40 PM
電話播歌?一大聲D, D 聲就拆, 不如唔聽好過...
宜家部部智能電話都有藍芽, 轉用藍芽無線播啦
作者:
forever99
時間:
12-9-2 12:11 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
cctan
時間:
12-9-2 08:03 PM
遲下Logitech 有隻Mobile BoomBox, 用藍芽黎播, 仲夠細部添
作者:
forever99
時間:
12-9-3 02:37 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
cctan
時間:
12-9-6 01:52 PM
詳情可以睇呢度
http://chinese.engadget.com/2012 ... e-boombox-give-you/
作者:
forever99
時間:
12-9-6 09:37 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1