2000FUN論壇

標題: 有無D 無線SPEAKER 細個又靚聲? [打印本頁]

作者: forever99    時間: 12-8-31 09:42 PM     標題: 有無D 無線SPEAKER 細個又靚聲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: psherryyy    時間: 12-9-1 01:09 PM

不如直接用電話播歌咪仲好, 電話夠曬細部!!
作者: cctan    時間: 12-9-1 07:40 PM

電話播歌?一大聲D, D 聲就拆, 不如唔聽好過...
宜家部部智能電話都有藍芽, 轉用藍芽無線播啦
作者: forever99    時間: 12-9-2 12:11 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cctan    時間: 12-9-2 08:03 PM

遲下Logitech 有隻Mobile BoomBox,  用藍芽黎播, 仲夠細部添
作者: forever99    時間: 12-9-3 02:37 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cctan    時間: 12-9-6 01:52 PM

詳情可以睇呢度
http://chinese.engadget.com/2012 ... e-boombox-give-you/
作者: forever99    時間: 12-9-6 09:37 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1