2000FUN論壇

標題: 會唔會買3D電視好d? [打印本頁]

作者: mankiki72    時間: 12-9-4 03:05 PM     標題: 會唔會買3D電視好d?

反正都係要買, 好唔好一次買埋3D電視, cum用d唔使咁怏換??
作者: mango77    時間: 12-9-4 03:36 PM

買的話, 一次過換埋好似好d@@
作者: my2010    時間: 12-9-4 04:54 PM

買埋3D都唔係爭好遠
作者: mankiki72    時間: 12-9-4 05:27 PM

好~~咁有冇邊隻牌子好用~??
作者: funnyCHUm    時間: 12-9-5 11:20 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: my2010    時間: 12-9-5 11:38 AM

funnyCHUm 發表於 12-9-5 11:20 AM
如果買既話, 買埋3D有著數
我之前都係買左LG 3D電視, 而家真係覺得好正~

個個都買LG既, 係咪有咩特別正???
作者: mango77    時間: 12-9-5 01:15 PM

funnyCHUm 發表於 12-9-5 11:20 AM
如果買既話, 買埋3D有著數
我之前都係買左LG 3D電視, 而家真係覺得好正~

我見過個款好似好型咁...條邊好幼~~
作者: mankiki72    時間: 12-9-5 03:54 PM

funnyCHUm 發表於 12-9-5 11:20 AM
如果買既話, 買埋3D有著數
我之前都係買左LG 3D電視, 而家真係覺得好正~

LG好@@?
等我有時間落去showroom睇睇先^3^




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1