2000FUN論壇
標題:
會唔會買3D電視好d?
[打印本頁]
作者:
mankiki72
時間:
12-9-4 03:05 PM
標題:
會唔會買3D電視好d?
反正都係要買, 好唔好一次買埋3D電視, cum用d唔使咁怏換??
作者:
mango77
時間:
12-9-4 03:36 PM
買的話, 一次過換埋好似好d@@
作者:
my2010
時間:
12-9-4 04:54 PM
買埋3D都唔係爭好遠
作者:
mankiki72
時間:
12-9-4 05:27 PM
好~~咁有冇邊隻牌子好用~??
作者:
funnyCHUm
時間:
12-9-5 11:20 AM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
my2010
時間:
12-9-5 11:38 AM
funnyCHUm 發表於 12-9-5 11:20 AM
如果買既話, 買埋3D有著數
我之前都係買左LG 3D電視, 而家真係覺得好正~
個個都買LG既, 係咪有咩特別正???
作者:
mango77
時間:
12-9-5 01:15 PM
funnyCHUm 發表於 12-9-5 11:20 AM
如果買既話, 買埋3D有著數
我之前都係買左LG 3D電視, 而家真係覺得好正~
我見過個款好似好型咁...條邊好幼~~
作者:
mankiki72
時間:
12-9-5 03:54 PM
funnyCHUm 發表於 12-9-5 11:20 AM
如果買既話, 買埋3D有著數
我之前都係買左LG 3D電視, 而家真係覺得好正~
LG好@@?
等我有時間落去showroom睇睇先^3^
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1