2000FUN論壇
標題:
新手問題
[打印本頁]
作者:
空靈仔
時間:
12-10-7 06:48 PM
標題:
新手問題
這game出左幾耐? 我見到好多40LV~~
作者:
wyman811
時間:
12-10-8 08:51 PM
出左幾個月 ._. 不過要練40lv 都係一個月左右 呢隻game 打eq/王 打書 打pvp ... 不過隻game 沒組人系統 世界頻 ...攪到隻game 變左單機 ...我隻弓手 40後 已經擺左係到 x_x .......
作者:
坠落之云
時間:
12-10-20 03:00 AM
我每天只玩一會。兩周了才25級
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1