2000FUN論壇

標題: 新手問題 [打印本頁]

作者: 空靈仔    時間: 12-10-7 06:48 PM     標題: 新手問題

這game出左幾耐? 我見到好多40LV~~
作者: wyman811    時間: 12-10-8 08:51 PM

出左幾個月 ._. 不過要練40lv 都係一個月左右 呢隻game 打eq/王 打書 打pvp ... 不過隻game 沒組人系統 世界頻 ...攪到隻game 變左單機 ...我隻弓手 40後 已經擺左係到 x_x .......
作者: 坠落之云    時間: 12-10-20 03:00 AM

我每天只玩一會。兩周了才25級




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1