2000FUN論壇

標題: 如何向白羊女表白 ? [打印本頁]

作者: 我不想跟人    時間: 12-11-27 11:23 AM     標題: 如何向白羊女表白 ?

我係人馬男 , 如果想對白羊女示愛有咩要留意呢 ?
同埋佢剛剛先同男友分手幾日 , 而家就示愛會唔會太個急進 ?
作者: chingb326    時間: 13-1-16 03:49 AM

佢咩性格先-.- 白羊女吾等於個個一樣既.




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1