2000FUN論壇
標題:
我係新手~_~
[打印本頁]
作者:
herman587
時間:
13-3-15 08:59 AM
標題:
我係新手~_~
我近排留意到呢隻GAME~都有睇過D資料~我想挽近攻<
我比較中意PVP
>我想問下各位老手我挽騎定係狂戰好~_~?
作者:
Prueminer
時間:
13-3-15 09:52 AM
狂戰
殺人爽爆 =]
作者:
herman587
時間:
13-3-15 09:54 AM
回覆
Prueminer
的帖子
明白...THX><
作者:
小靈GF
時間:
13-3-15 10:04 AM
似乎到時既PVP分流,會好激烈了
作者:
Prueminer
時間:
13-3-15 10:08 AM
小靈GF 發表於 13-3-15 10:04 AM
似乎到時既PVP分流,會好激烈了
就算我唔係太中意PVP
都有義務去幫人補血
作者:
小靈GF
時間:
13-3-15 10:14 AM
Prueminer 發表於 13-3-15 10:08 AM
就算我唔係太中意PVP
都有義務去幫人補血
義務是指幫朋友&同會既人?
點都好吧~互相合作同競爭的確係好好的,咁樣既遊戲先唔會悶架ma!
作者:
RUCK12345678
時間:
13-3-15 11:58 AM
狂戰啦. 咁會好D
作者:
henrynd1
時間:
13-3-15 03:51 PM
新手~ 加油~ 呢個GAME 好易玩
作者:
kfpkf06017
時間:
13-3-15 03:52 PM
狂戰
狂戰
狂戰
作者:
斬XD
時間:
13-3-15 03:54 PM
十卜遊俠! 遊俠! 俠!
作者:
x34932382
時間:
13-3-15 03:59 PM
最唔想收到任務係殺自己公會既人...
作者:
herman587
時間:
13-3-15 04:59 PM
我岩岩挽左陣台版~~~~~可能我自己問題~我覺得畫質唔係幾好~_~
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1