2000FUN論壇

標題: 我係新手~_~ [打印本頁]

作者: herman587    時間: 13-3-15 08:59 AM     標題: 我係新手~_~

我近排留意到呢隻GAME~都有睇過D資料~我想挽近攻<我比較中意PVP>我想問下各位老手我挽騎定係狂戰好~_~?
作者: Prueminer    時間: 13-3-15 09:52 AM

狂戰
殺人爽爆 =]

作者: herman587    時間: 13-3-15 09:54 AM

回覆 Prueminer 的帖子

明白...THX><
作者: 小靈GF    時間: 13-3-15 10:04 AM

似乎到時既PVP分流,會好激烈了
作者: Prueminer    時間: 13-3-15 10:08 AM

小靈GF 發表於 13-3-15 10:04 AM
似乎到時既PVP分流,會好激烈了

就算我唔係太中意PVP
都有義務去幫人補血

作者: 小靈GF    時間: 13-3-15 10:14 AM

Prueminer 發表於 13-3-15 10:08 AM
就算我唔係太中意PVP
都有義務去幫人補血

義務是指幫朋友&同會既人?
點都好吧~互相合作同競爭的確係好好的,咁樣既遊戲先唔會悶架ma!
作者: RUCK12345678    時間: 13-3-15 11:58 AM

狂戰啦. 咁會好D
作者: henrynd1    時間: 13-3-15 03:51 PM

新手~ 加油~ 呢個GAME 好易玩
作者: kfpkf06017    時間: 13-3-15 03:52 PM

狂戰
狂戰
狂戰

作者: 斬XD    時間: 13-3-15 03:54 PM

十卜遊俠! 遊俠! 俠!
作者: x34932382    時間: 13-3-15 03:59 PM

最唔想收到任務係殺自己公會既人...
作者: herman587    時間: 13-3-15 04:59 PM

我岩岩挽左陣台版~~~~~可能我自己問題~我覺得畫質唔係幾好~_~




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1