2000FUN論壇

標題: 裝備問題 [打印本頁]

作者: 23123312    時間: 13-3-29 04:01 PM     標題: 裝備問題

我係聖騎
宜家我40LV 之後個D裝應該點先有?
(個D黃裝/橙裝)
係唔係要好多錢?

作者: 開心XD    時間: 13-3-29 06:05 PM

黃裝/橙裝都係精靈整,D材料就要打異化副本
作者: oO小丸Oo    時間: 13-3-29 06:06 PM

吾洗好多錢既~~
作者: angry仔    時間: 13-3-29 08:39 PM

40後果d橙裝同黃裝精靈有得合




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1