2000FUN論壇
標題:
裝備問題
[打印本頁]
作者:
23123312
時間:
13-3-29 04:01 PM
標題:
裝備問題
我係聖騎
宜家我40LV 之後個D裝應該點先有?
(個D黃裝/橙裝)
係唔係要好多錢?
作者:
開心XD
時間:
13-3-29 06:05 PM
黃裝/橙裝都係精靈整,D材料就要打異化副本
作者:
oO小丸Oo
時間:
13-3-29 06:06 PM
吾洗好多錢既~~
作者:
angry仔
時間:
13-3-29 08:39 PM
40後果d橙裝同黃裝精靈有得合
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1