2000FUN論壇

標題: 精靈問題!!!!!!! [打印本頁]

作者: hanna12    時間: 13-3-31 04:06 PM     標題: 精靈問題!!!!!!!

我d精靈係副本入面唔識得執野><!!!
平時做任個陣都識執的,
係入到副本就唔識執!!!
點解會甘ge???!
希望有人可以幫下我
作者: kakatung    時間: 13-3-31 04:33 PM

我都覺得係= =佢地係識汁~但係汁得慢~~汁d唔汁d
作者: hanna12    時間: 13-3-31 04:53 PM

我個幾隻係好似完全唔識執甘,
淨係跟住係我後面><
但平時做任個陣又唔怕~
作者: zzz2401abc    時間: 13-3-31 05:49 PM

有機會隻怪唔係你殺,所以唔識汁(((可能嫁炸)))

作者: hanna12    時間: 13-3-31 06:35 PM

但我係神官黎...
如果唔係我殺就執唔到,咪好唔公平?




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1