2000FUN論壇
標題:
精靈問題!!!!!!!
[打印本頁]
作者:
hanna12
時間:
13-3-31 04:06 PM
標題:
精靈問題!!!!!!!
我d精靈係副本入面唔識得執野><!!!
平時做任個陣都識執的,
係入到副本就唔識執!!!
點解會甘ge???!
希望有人可以幫下我
作者:
kakatung
時間:
13-3-31 04:33 PM
我都覺得係= =佢地係識汁~但係汁得慢~~汁d唔汁d
作者:
hanna12
時間:
13-3-31 04:53 PM
我個幾隻係好似完全唔識執甘,
淨係跟住係我後面><
但平時做任個陣又唔怕~
作者:
zzz2401abc
時間:
13-3-31 05:49 PM
有機會隻怪唔係你殺,所以唔識汁(((可能嫁炸)))
作者:
hanna12
時間:
13-3-31 06:35 PM
但我係神官黎...
如果唔係我殺就執唔到,咪好唔公平?
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1