2000FUN論壇

標題: 有人可以討論下SG嗎? [打印本頁]

作者: hihi34boy    時間: 13-8-9 11:17 AM     標題: 有人可以討論下SG嗎?

我個條BAR 明明 去到綠色先放但係次次同人玩都唔入(無人守我)
到底係要黃色個時放定綠色?""""
作者: accel555    時間: 13-8-9 04:18 PM

比你射波淨係需要玩好條bar既話
代理唔洗搵食啦...
如果唔係邊有人買有+能力既點裝
作者: 死神BleachII    時間: 13-8-12 04:34 AM

佢有能力值可以加 你有無加到?
仲有 抽卡 你有裝上身或者強化嗎?
同埋綠色BAR未必會中
因為E加佢仲有個機率... 係個耐力旁邊戈個圈圈
仲有 你按SHIFT 跑去3分即射 個機率低D~
你試下比較下 你企定多1秒 同埋岩岩跑到即射 會有好大分別
咁你自己即場比較.. 係唔係真係可以比多秒你企定先射啦

作者: 肥鵝    時間: 13-8-13 03:37 AM

SG其實係超易玩 基本上 有少少空位就可以入        
而且我覺得唔關條 線 事
因為我試過紅色都入 只要夠空位 旁邊隔2~3個人位就入到 要近3分線




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1