2000FUN論壇
標題:
有人可以討論下SG嗎?
[打印本頁]
作者:
hihi34boy
時間:
13-8-9 11:17 AM
標題:
有人可以討論下SG嗎?
我個條BAR 明明 去到綠色先放但係次次同人玩都唔入(無人守我)
到底係要黃色個時放定綠色?""""
作者:
accel555
時間:
13-8-9 04:18 PM
比你射波淨係需要玩好條bar既話
代理唔洗搵食啦...
如果唔係邊有人買有+能力既點裝
作者:
死神BleachII
時間:
13-8-12 04:34 AM
佢有能力值可以加 你有無加到?
仲有 抽卡 你有裝上身或者強化嗎?
同埋綠色BAR未必會中
因為E加佢仲有個機率... 係個耐力旁邊戈個圈圈
仲有 你按SHIFT 跑去3分即射 個機率低D~
你試下比較下 你企定多1秒 同埋岩岩跑到即射 會有好大分別
咁你自己即場比較.. 係唔係真係可以比多秒你企定先射啦
作者:
肥鵝
時間:
13-8-13 03:37 AM
SG其實係超易玩 基本上 有少少空位就可以入
而且我覺得唔關條 線 事
因為我試過紅色都入 只要夠空位 旁邊隔2~3個人位就入到 要近3分線
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1