2000FUN論壇

標題: 入唔到遊戲 [打印本頁]

作者: 我愛雞雞    時間: 13-8-9 06:48 PM     標題: 入唔到遊戲

我一禁進入遊戲
過大概10秒到就會彈一個BOX
" HS Start Error(FS206) "
可以點解決? 唔該
作者: 我愛雞雞    時間: 13-8-9 07:58 PM

補充少少
出現完呢個box之後
禁 "確定" 之後
就回復番哂正常 同無開game一樣
有無人可以幫幫手?
作者: ^3^    時間: 13-8-9 08:07 PM

我同你一樣出現同一問題-_-
作者: 我愛雞雞    時間: 13-8-9 09:23 PM

咁點算阿.. 唔該有無人幫幫手好想快d玩
我係vista機 有無影響?
作者: 肥鵝    時間: 13-8-9 09:32 PM

你官網下載定用碟安裝?
作者: 肥鵝    時間: 13-8-9 09:33 PM

親愛的玩家您好

感謝您的支持與愛護,目前接獲玩家反應更新檔案至65%時,會出現ERRO的錯誤訊息,凡出現此訊息的玩家,請嘗試依照以下操作方式排除,若還有任何問題請至線上中心回報,謝謝!



方式一操作步驟如下:

我的電腦C槽>>>點選FS2Log資料夾>>>將FS2Log資料夾裡的檔案全部刪除>>>重新回到桌面點選【FREESTYLE2】>>>點選遊戲開始



方式二操作步驟如下:

滑鼠右鍵點選桌面【FREESTYLE2】捷徑>>>選擇【以系統管理員身分執行】啟動遊戲更新>>>將遊戲加入防火牆以及防毒軟體的信任區間>>>重新回到桌面點選【FREESTYLE2】>>>點選遊戲開始


試試
作者: 小白龍☆°    時間: 13-8-9 10:15 PM

重開機之後無問題
作者: 我愛雞雞    時間: 13-8-10 01:08 AM

回覆 肥鵝 的帖子

唔該哂 問題已經解決
作者: 肥鵝    時間: 13-8-10 02:43 AM

玩到就好




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1