2000FUN論壇

標題: 【樂視邁向全球化 樂視影業2億美元進軍荷李活】 [打印本頁]

作者: Greenday5    時間: 14-10-20 09:26 PM     標題: 【樂視邁向全球化 樂視影業2億美元進軍荷李活】

【樂視邁向全球化 樂視影業2億美元進軍荷李活】
美國媒體《The Hollywood Reporter》近日一則有關 Letv 樂視嘅報道相當矚目,就係樂視影業斥資2億美元喺洛杉磯設立基地,全力進軍荷李活,標誌着樂視影業正式進入海外市場第一步。

究竟樂視全球化戰略將會點樣發展?怎樣以「電影 + 互聯網」概念於 O2O 領域把樂視生態垂直整合的商業模式成功在美國市場上落地? 大家不妨睇睇以下報道,了解一吓我哋喺海外嘅最新動態。

w ww.facebook.com/letv.hk/photos/a.1443626569253189.1073741828.1388898698059310/1497852653830580/?type=1&theater
作者: ton7799    時間: 14-10-20 10:10 PM

WAA 賣電視賣到去HOLLYWOOD! 好誇張..@@
作者: Greenday5    時間: 14-10-20 10:28 PM

你話咁神奇..可以點解....
作者: ton7799    時間: 14-10-20 10:52 PM

想知點解有咁多錢...
作者: shihe    時間: 14-10-21 04:20 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yautomtom    時間: 14-10-21 09:05 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manminnmi    時間: 14-10-22 09:41 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ton7799    時間: 14-10-24 10:30 AM

轉港紙咪仲要乘多7.8?....十幾億呀
作者: bikinamama    時間: 14-10-24 08:04 PM

yautomtom 發表於 14-10-21 09:05 PM
勁! LETV 進軍荷李活!

真心佩服可以入到HOLLYWOOD!
一D都唔易
作者: Greenday5    時間: 14-10-24 09:36 PM

最緊要遲D有野多D野睇!!!!唔要再得咁少野揀!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1