2000FUN論壇
標題:
【樂視邁向全球化 樂視影業2億美元進軍荷李活】
[打印本頁]
作者:
Greenday5
時間:
14-10-20 09:26 PM
標題:
【樂視邁向全球化 樂視影業2億美元進軍荷李活】
【樂視邁向全球化 樂視影業2億美元進軍荷李活】
美國媒體《The Hollywood Reporter》近日一則有關 Letv 樂視嘅報道相當矚目,就係樂視影業斥資2億美元喺洛杉磯設立基地,全力進軍荷李活,標誌着樂視影業正式進入海外市場第一步。
究竟樂視全球化戰略將會點樣發展?怎樣以「電影 + 互聯網」概念於 O2O 領域把樂視生態垂直整合的商業模式成功在美國市場上落地? 大家不妨睇睇以下報道,了解一吓我哋喺海外嘅最新動態。
w ww.facebook.com/letv.hk/photos/a.1443626569253189.1073741828.1388898698059310/1497852653830580/?type=1&theater
作者:
ton7799
時間:
14-10-20 10:10 PM
WAA 賣電視賣到去HOLLYWOOD! 好誇張..@@
作者:
Greenday5
時間:
14-10-20 10:28 PM
你話咁神奇..可以點解....
作者:
ton7799
時間:
14-10-20 10:52 PM
想知點解有咁多錢...
作者:
shihe
時間:
14-10-21 04:20 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
yautomtom
時間:
14-10-21 09:05 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
manminnmi
時間:
14-10-22 09:41 AM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
ton7799
時間:
14-10-24 10:30 AM
轉港紙咪仲要乘多7.8?....十幾億呀
作者:
bikinamama
時間:
14-10-24 08:04 PM
yautomtom 發表於 14-10-21 09:05 PM
勁! LETV 進軍荷李活!
真心佩服可以入到HOLLYWOOD!
一D都唔易
作者:
Greenday5
時間:
14-10-24 09:36 PM
最緊要遲D有野多D野睇!!!!唔要再得咁少野揀!
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1