2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 數碼暴龍 [原創] 港澳版地圖攻略 (更新:2018/2/6)
返回列表 發新帖 回覆
樓主: koujiwolfmon
go

[心得分享] [原創] 港澳版地圖攻略 (更新:2018/2/6)

Rank: 1

UID
3507152 
帖子
19 
積分
29 
Good
0  
註冊時間
14-1-22 
在線時間
12 小時 
發表於 14-7-23 08:48 PM |顯示全部帖子
给力哟~

Rank: 2Rank: 2

UID
3629927 
帖子
32 
積分
52 
Good
0  
註冊時間
14-7-1 
在線時間
38 小時 
發表於 14-7-23 08:51 PM |顯示全部帖子
謝樓主的資料~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
577978 
帖子
567 
積分
1967 
Good
49  
註冊時間
06-3-1 
在線時間
335 小時 
發表於 14-8-27 02:27 AM |顯示全部帖子
已新增銀光湖地圖~

Rank: 2Rank: 2

UID
3622797 
帖子
170 
積分
211 
Good
3  
註冊時間
14-6-24 
在線時間
98 小時 
發表於 14-8-27 10:01 AM |顯示全部帖子
狼仔D貼同我正正相反.
狼仔D貼係實用貼.
我果D係吹水貼.

點評

koujiwolfmon  唔係嘅,就算真係吹水貼,都未必唔實用,經驗之談都實用 XD  發表於 14-8-27 03:30 PM

Rank: 1

UID
3690540 
帖子
10 
積分
10 
Good
0  
註冊時間
14-8-27 
在線時間
9 小時 
發表於 14-8-27 02:50 PM |顯示全部帖子
点解我50级无提示我的去罗B1噶任务噶通行证

點評

koujiwolfmon  你指舊B1? 右下角沒感嘆號特殊任務? 接任打完冰惡魔獸就可以拿通行證到舊B1和舊B2了,不過每天只能取兩張  發表於 14-8-27 03:33 PM

Rank: 1

UID
3690540 
帖子
10 
積分
10 
Good
0  
註冊時間
14-8-27 
在線時間
9 小時 
發表於 14-8-28 04:18 PM |顯示全部帖子
回覆 Dropping 的帖子

得了,唔该

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
577978 
帖子
567 
積分
1967 
Good
49  
註冊時間
06-3-1 
在線時間
335 小時 
發表於 14-9-24 01:55 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 koujiwolfmon 於 14-9-24 01:55 AM 編輯

已新增地圖"寂靜之林"

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
3424498 
帖子
655 
積分
2196 
Good
94  
註冊時間
13-10-14 
在線時間
421 小時 
發表於 14-9-24 04:38 PM |顯示全部帖子
加油~加油..努力..支持你

Rank: 2Rank: 2

UID
1237118 
帖子
72 
積分
118 
Good
0  
註冊時間
09-3-16 
在線時間
86 小時 
發表於 14-9-24 08:26 PM |顯示全部帖子
好波..最好組埋幫我打埋XD hahaha xdd

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
577978 
帖子
567 
積分
1967 
Good
49  
註冊時間
06-3-1 
在線時間
335 小時 
發表於 14-9-24 08:28 PM |顯示全部帖子
回覆 黑武士007 的帖子

合體獸都未得閒解,解左先算...  

Rank: 2Rank: 2

UID
1237118 
帖子
72 
積分
118 
Good
0  
註冊時間
09-3-16 
在線時間
86 小時 
發表於 14-9-24 08:35 PM |顯示全部帖子
咁你加油..
我次次等boss都等得好苦-,-

點評

koujiwolfmon  打鬼BOSS組隊打最好  發表於 14-9-24 09:01 PM

Rank: 2Rank: 2

UID
1618255 
帖子
39 
積分
59 
Good
0  
註冊時間
10-1-28 
在線時間
7 小時 
發表於 14-9-24 11:47 PM |顯示全部帖子
多謝你,對大家很有幫助的

點評

koujiwolfmon  多謝支持 : )  發表於 14-9-26 12:24 PM

Rank: 2Rank: 2

UID
3452991 
帖子
72 
積分
91 
Good
2  
註冊時間
13-11-10 
在線時間
25 小時 
發表於 14-9-29 03:01 AM |顯示全部帖子
koujiwolfmon 發表於 14-7-16 08:51 PM
檔案島地圖展示:

==銀光湖==

我發現 銀光湖 哩個地圖右上角小咗一隻
古加獸 Boss   重生時間為5分鐘嗰隻
麻煩 狼仔 加番落去 Thanks

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
577978 
帖子
567 
積分
1967 
Good
49  
註冊時間
06-3-1 
在線時間
335 小時 
發表於 14-9-29 11:31 PM |顯示全部帖子
AleхHang 發表於 14-9-29 03:01 AM
我發現 銀光湖 哩個地圖右上角小咗一隻
古加獸 Boss   重生時間為5分鐘嗰隻
麻煩 狼仔 加番落去 Thanks ...

已修正,感謝關注

Rank: 2Rank: 2

UID
3665240 
帖子
84 
積分
104 
Good
0  
註冊時間
14-8-3 
在線時間
61 小時 
發表於 14-9-29 11:56 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 angelat 於 14-9-29 11:58 PM 編輯

支持,支持!!看得出你放了不少心机!!

Rank: 2Rank: 2

UID
3452991 
帖子
72 
積分
91 
Good
2  
註冊時間
13-11-10 
在線時間
25 小時 
發表於 14-9-30 02:47 AM |顯示全部帖子
koujiwolfmon 發表於 14-9-29 11:31 PM
已修正,感謝關注

期待你再次更新新資料 Thanks

Rank: 2Rank: 2

UID
3452991 
帖子
72 
積分
91 
Good
2  
註冊時間
13-11-10 
在線時間
25 小時 
發表於 14-10-1 05:17 PM |顯示全部帖子
koujiwolfmon 發表於 14-7-16 08:51 PM
檔案島地圖展示:

==銀光湖==

搵到錯處
我發現 銀光湖 哩個地圖嘅
巴達獸 同 艾力獸
2個位置掉轉咗

麻煩更改一下Thanks

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
577978 
帖子
567 
積分
1967 
Good
49  
註冊時間
06-3-1 
在線時間
335 小時 
發表於 14-10-1 06:50 PM |顯示全部帖子
AleхHang 發表於 14-10-1 05:17 PM
搵到錯處
我發現 銀光湖 哩個地圖嘅
巴達獸 同 艾力獸

遊戲上地圖顯示大槪位置是差不多,只是數碼獸隨機重生點可能有所偏差。

Rank: 2Rank: 2

UID
3452991 
帖子
72 
積分
91 
Good
2  
註冊時間
13-11-10 
在線時間
25 小時 
發表於 14-10-1 11:45 PM |顯示全部帖子
koujiwolfmon 發表於 14-10-1 06:50 PM
遊戲上地圖顯示大槪位置是差不多,只是數碼獸隨機重生點可能有所偏差。   ...


得港版有哩個問題
韓版就冇哩個問題

Rank: 2Rank: 2

UID
3711646 
帖子
25 
積分
55 
Good
0  
註冊時間
14-9-17 
在線時間
18 小時 
發表於 14-10-4 01:29 PM |顯示全部帖子
谢谢楼主 ^_^
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 20-11-29 12:41 AM , Processed in 0.071656 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:迷你倉 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.