2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 狩龍戰紀 《狩龍戰紀》記錄最美一刻(已發獎)
樓主: tino1990
go

[活動] 《狩龍戰紀》記錄最美一刻(已發獎)

Rank: 1

UID
839699 
帖子
17 
積分
17 
Good
0  
註冊時間
07-2-25 
在線時間
18 小時 
發表於 14-8-21 10:11 PM |顯示全部帖子

風景

本帖最後由 samsonlam 於 14-8-21 10:13 PM 編輯



偶爾發現的樹屋和小河流,加上暗下來的天色和藍色閃亮亮的裝備特效,簡直美如畫、畫中仙 (笑)

點評

灰小狼  應該講> 好風光似幻似虛誰明人生樂趣我會說為情為愛仍然是對  發表於 14-8-21 11:26 PM

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1204497 
帖子
9334 
積分
4687 
Good
278  
註冊時間
09-1-14 
在線時間
1975 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

發表於 14-8-21 10:13 PM |顯示全部帖子


最美一刻係騎住螳螂個陣,好襯@@

我會再儲多d坐騎 影多d令相><

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1346959 
帖子
2007 
積分
3215 
Good
77  
註冊時間
09-6-24 
在線時間
423 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

發表於 14-8-21 10:13 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 呀龍=] 於 14-8-21 10:39 PM 編輯

snapshot_20140821_211252.jpg

如果條龍係永久就好(?
唔洗騎果條核突鰻魚:( 超級嘔心囉

點評

SkyRay763  條龍咩名@@ 我宜家得27lv ==  發表於 14-8-21 11:02 PM
灰小狼  封測永久都冇用~  發表於 14-8-21 10:15 PM

Rank: 2Rank: 2

UID
361202 
帖子
323 
積分
297 
Good
1  
註冊時間
05-3-7 
在線時間
492 小時 
發表於 14-8-21 10:22 PM |顯示全部帖子


身為一個劍(斧)士時刻保持心境平靜係非常重要(其實係訓緊教)

Rank: 2Rank: 2

UID
3678155 
帖子
36 
積分
74 
Good
1  
註冊時間
14-8-15 
在線時間
14 小時 
發表於 14-8-21 10:29 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 fung10089 於 14-8-21 10:32 PM 編輯


記錄最美一刻
我:老板~!我抓了一隻恐龍~任務完成了嗎??
老板:我是要青蛙啦 ....你給我恐龍幹嘛啦....
已有 1 人評分Good 收起 理由
小紙張 + 1 青蛙比恐龍可愛呢-w-

總評分:  Good + 1   查看全部評分

Rank: 1

UID
1381321 
帖子
12 
積分
12 
Good
0  
註冊時間
09-7-15 
在線時間
4 小時 
發表於 14-8-21 10:33 PM |顯示全部帖子

起初只係一群1LV既小嫩嫩
但係經過一番努力
都達到30LV
中間因為有各種同伴一齊打副本
依嫁開開心心咁玩狩龍
多謝ALTA!!

Rank: 1

UID
3669708 
帖子
40 
積分
42 
Good
0  
註冊時間
14-8-8 
在線時間
21 小時 
發表於 14-8-21 10:57 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 Sean哥 於 14-8-21 11:45 PM 編輯




見到晶石巨熊,  影相先 !(⊙o⊙)
隻熊好快就向我哋展示左佢做背景板各種嘅不快 Σ(゚д゚lll)


艾波大大個場嘅背景都唔錯, 個瀑布畫得幾有心思, 呢一隻game嘅畫質用畫風呢點真系做得唔錯, 但系地圖上面好多地方都有缺憾, 例如瀑布冇得入去影相 QAQ



晶石巨熊個場有bug *_*  卡住左...



人呢⊙﹏⊙!


卡住左Σ(゚д゚;)     順便可以同下面圖比較,顯示隐藏功能嘅作用(CB終於可以隐藏埋堆兔仔XD


個正太開技嘅背影   (話說呢個位好安全ヽ(*´∀`)ノ



•最後附上自拍 ~♪

點評

綠茶心太軟  晶石巨熊打得好辛苦-0-  發表於 14-8-23 10:34 AM

Rank: 2Rank: 2

UID
1068584 
帖子
703 
積分
118 
Good
4  
註冊時間
08-4-24 
在線時間
175 小時 
發表於 14-8-21 11:03 PM |顯示全部帖子

單刷團體副本! 其實唔難!

本帖最後由 0ak470 於 14-8-21 11:15 PM 編輯

是咁的,在下今日先玩封測,跟佢個副本係咁做做做,
突然系呢個副本度比王秒殺,跟住o嘴,
最後我同佢撚上了。
後尾先知原來係團隊副本黎..........
QQ拼音截图未命名1.jpg

Rank: 2Rank: 2

UID
3666172 
帖子
9 
積分
59 
Good
0  
註冊時間
14-8-4 
在線時間
3 小時 
發表於 14-8-21 11:04 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 hazel1320 於 14-8-21 11:05 PM 編輯



「在這優美的一刻有請烙下唇印」
搵到個露天溫泉我浸下 , 爽YY
重點系 , 識玩一定系唔著衫走黎走去 :D

點評

dicturetion  娃娃 我地個boby [好害羞]-//-  發表於 14-8-23 08:53 PM
小紙張  我都係唔著衫咁玩XDDD  發表於 14-8-22 12:18 AM

Rank: 1

UID
2257699 
帖子
2 
積分
Good
0  
註冊時間
12-3-4 
在線時間
40 小時 
發表於 14-8-21 11:10 PM |顯示全部帖子

難忘~個個都想我~   一   一!

最美一刻???
美景~美女~美腿~美圖~

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2120850 
帖子
165 
積分
662 
Good
24  
註冊時間
11-7-30 
在線時間
52 小時 
發表於 14-8-22 12:12 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 bernard38015 於 14-8-24 01:38 AM 編輯

大家好我係啤牙(BEAR)~~


嗚嗚~隻手著火 >..<

第一天封測和家族各位團員一齊打世王好爽呀^//^打完送左4件時裝比我

個個入哂去打副本王.我仲係出面卡住左==入唔到去lol

反白眼挑釁

反白眼挑釁

第一次騎甘大條龍@@

官方出新時裝一定會支持既

一齊拍拖拖浸溫泉

一齊睇星星好開心

今日終於到左封測最後一日我地大家都好唔舍得.我好鐘意我家族入面各位bb架

還會繼續更新.多謝支持

by:BEAR

已有 1 人評分Good 收起 理由
哈囉吉帝 + 3 nice pic =]

總評分:  Good + 3   查看全部評分

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
559766 
帖子
867 
積分
1990 
Good
20  
註冊時間
06-2-11 
在線時間
1199 小時 
發表於 14-8-22 12:25 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 killer1221 於 14-8-22 06:58 PM 編輯

2.jpg
3.jpg
1.jpg


難得打到條永久既鴨咀簷蛇出黎((誤
緊係要帶佢去玩下滑水啦..
可惜封測會刪檔..希望公測都打到佢出黎啦


========================================================
water.jpg


今日出埋手染時裝 - 水手服
可能預你會染色..原色真係幾醜下
所以即刻染左黑白色

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
1653751 
帖子
418 
積分
781 
Good
10  
註冊時間
10-3-5 
在線時間
735 小時 

十週年勳章(賀詞)

發表於 14-8-22 12:34 AM |顯示全部帖子

玩左2日終於升到30LV 打龍大佬做轉職任
成為大砲手

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1178786 
帖子
1795 
積分
1775 
Good
91  
註冊時間
08-11-23 
在線時間
378 小時 
發表於 14-8-22 12:55 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 由夜 於 14-8-22 12:55 AM 編輯

最美一刻當然係坐上座騎既時候!
狩龍戰紀創新既系統就係可以用自己既努力換取心儀既座騎
試住自己打返黎既座騎 實在好開心!>w<


當中我最鍾意既就係海瀨!!! 肥嘟嘟 真係好可愛好可愛阿>_<!!!!!!!!!
雖然每次刷親佢都只係跌一日 但ob我一定會刷隻永久比自己用架!!!!!(握拳

Rank: 1

UID
3676071 
帖子
3 
積分
Good
0  
註冊時間
14-8-14 
在線時間
2 小時 
發表於 14-8-22 02:32 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 andyleung97 於 14-8-22 02:33 AM 編輯

[img][/img]

《狩龍戰紀》記錄最美一刻

雖然人山人海,但是這不單止代表一個遊戲的興起,也是因為這樣玩家們才會玩下去.

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
221936 
帖子
594 
積分
489 
Good
2  
註冊時間
04-7-7 
在線時間
686 小時 
發表於 14-8-22 02:41 AM |顯示全部帖子

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
221936 
帖子
594 
積分
489 
Good
2  
註冊時間
04-7-7 
在線時間
686 小時 
發表於 14-8-22 10:43 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 念愁 於 14-8-22 10:47 AM 編輯

點解放唔到上T︿T

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
221936 
帖子
594 
積分
489 
Good
2  
註冊時間
04-7-7 
在線時間
686 小時 
發表於 14-8-22 10:59 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 念愁 於 14-8-22 11:12 AM 編輯

[最美一刻]
人與龍之間的合照,我們直到永遠都是最好朋友
==戰勝==.jpg

Rank: 1

UID
2191930 
帖子
21 
積分
41 
Good
0  
註冊時間
12-1-8 
在線時間
21 小時 
發表於 14-8-22 11:06 AM |顯示全部帖子

最後一刻莫過於岩岩打到第一隻活動boss掉既時裝

Rank: 2Rank: 2

UID
2091593 
帖子
110 
積分
115 
Good
0  
註冊時間
11-5-26 
在線時間
61 小時 
發表於 14-8-22 12:10 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 LIKACHUN1126 於 14-8-22 12:11 PM 編輯

最美GE一刻 莫過於一堆人打怪 然後LAG機...BTW 點解隻王死左無野跌比我伽

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 20-2-18 06:41 AM , Processed in 0.073556 second(s), 14 queries , Gzip On.

Sponsor:迷你倉 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.